expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

среда, 7. јануар 2015.

Zimski tag

Evo jos jednog taga na blogu. Sta mogu kada ih obozavam? ♥
~ Dva najbitnija kozmeticka proizvoda?
Baby lips kako mi usta ne bi bila suva i "Queen of beauty" parfem. Stalno to koristim. Pored Baby lipsa koristim i jos neka labela.
~ Dva najbitnija odevna predmeta?
Dzemper i jakna! ♥ Bez dzempera ne mogu, obozavam ih!!!
~ Koju obucu nosis najcesce zimi?
Najcesce nosim moje cizme koje su veoma duboke tako da mi ne ulazi sneg kada se sankam.


 ~ Najdrazi modni dodatak?
Sal. XD Mnogo volim salove i mama mi je skoro isplela dva sala. Uskoro ce mi isplesti i kapu, koja mi je, takodje, bitan modni dodatak.

 


 Na ove dve slike mozete videti salove koje mi je mama isplela, a, takodje, mozete videti i dzemper koji sam dobila za Materice. Dzempere mnogo volim i ovaj mi je omiljeni.
~ Najdrazi lak za nokte?
Zimi ne mazem nokte jer stalno nosim rukavice kada negde izadjem, tako da se lak ne moze primetiti. Bez obzira na to da li je leto ili zima, moj omiljeni lak je Golden Rose broj 42. Za rodjendan sam dobila She broj 165 i jos ga nisam probala, ali mi se na izgled svidja.

 Na slici ovaj She lak izgleda kao da je crvene boje, ali je tamno roze boje.
 ~ Vruca cokolada ili sok od jabuke?
Vrucu cokoladu ne volim, tako da odgovor je sok od jabuke. ☺
~ Najdraza sveca?
Nemam neku posebnu svecu koju volim, volim sve. ♥
~Snowboardanje ili skijanje?
Na snowboardanje nikad nisam isla, a na skijanje jesam i imam svoje skije, tako da odgovor je skijanje. Nazalost ove godine se nisam skijala, samo sam se sankala, ali i to je nesto! :-)
~ Jesi ili ikada klizala? Jesi li dobra u tome ili ti nikako ne ide?
Jednom prilikom sam klizala, ali kada sam bila mala. Moram priznati, stalno sam padala, bila sam bas losa. Tata je odveo sestru i mene na klizanje. Iznajmili smo klizaljke i moja sestra je rekla da zeli prvo da vidi kako ja klizam, pa ce onda i ona probati, posto se plasila. S obzirom na to da sam stalno padala, ona je odustala od ideje da proba da kliza, a moj tata je bezveze placao klizaljke za nju kada se ona na kraju uopste nije klizala. XD Uplasila se.
~ Pada li sneg u tvom mestu?
Da!!! ♥♥♥
~ Jesi li ikada napravila Sneska?
Naravno!!! Ove godine nisam, valjda su uskoro.
~ Koji praznik slavis?
Bozic.
~Najdraza Bozicna pesma?
"Santa tell me" - Ariana Grande. Obozavam pesmu!!!
~ Najdrazi Bozicni film?
"The Ultimate Christmas Present". Super je!!!
~ Najdrazi zimski slatkis?
Milka sa lesnikom!!! ♥
~ Da ti Bozic Bata moze ispuniti jednu zelju i sigurno bi se ostvarila, sta bi to bilo?
To bi bila sreca. Zelela bih da sam uvek srecna.

~ Imas li ista zabavno u planu za zimske praznike?
Iskreno i ne bas. Samo zelim da se dobro zabavim sa drustvom i porodicom! <3
~ Nominujem:
- Anju Novakovic (Anja's magical world)
- Nataliju Kopanju (Natalijin kutak)
- Sanu (Girl's world)
Zelim da se zahvalim eMMa Malik za to sto mi je dala savet gde mogu naci neke tagove. Hvala ti puno!!! Ona mi je preporucila da napisem ovaj tag i preporucila mi je jos jedan koji ce biti uskoro. Hvala!!!
Jos jednom, srecan Bozic svima!!!




10 коментара:

  1. Post je super <3

    Posjetite moj blog, tu je novi post:
    jovanadiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!♥

    Poseti moj blog: http://kikaa99.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  3. Uradila! http://natalijinkutak.blogspot.com/2015/01/zimski-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala sto si me nominovala mnogo mi znaci. Tvoje cizme zu bas lepe i volim duboke tako kao tvoje, a i salovi mi se svidjaju!!! <3

    ОдговориИзбриши