expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 8. август 2015.

Violina

Vec duze vreme razmisljam o tome da napisem ovakav post, ali nikako da to i uradim. Evo, odlucila sam da napokon napisem post o instrumentu koji sviram, a to je, kao sto i sam naslov kaze, violina.




Violina je najlepsi instrument od svih, takodje i najtezi za sviranje. Kada svirate morate da obratite paznju na sve. U desnoj ruci drzim stap, tj. gudalo. Gudalo na sebi ima strune koje su napravljene od konjskog repa. Levom rukom drzim violinu i sviram prstima.




Violinu je bas tesko svirati jer treba da obratite paznju na desnu ruku, tj. da kontrolisete pokrete gudala. Desna ruka kontrolise tempo, ton (ne sme da skripi, ukoliko skripi to znaci da previse pritiskam gudalo), pokrete koje gudalo pravi,...
Leva ruka takodje kontrolise tempo (ukoliko je tempo brz, prsti moraju brzo da prelaze sa zice na zicu),...
Ali najbitnije od svega je to sto leva ruka kontrolise ton (ne sme biti falseva). Ukoliko dodje do toga, melodija gubi smisao. Zbog toga treba da imamo izostren sluh.
Niko ne moze da svira violinu ukoliko nema izostren sluh, tj. ukoliko ne moze da prepozna da li je ton fals ili nije. To je ono najteze kod sviranja.
Takodje, tesko je uskladiti prste leve ruke i gudalo (koje se nalazi u desnoj). Jer ako je brz tempo, prsti moraju ici brzo, bas kao i gudalo. Jer ukoliko leva ruka ide brze od desne ili obrnuto, dolazi do melodije koja gubi smisao.
Kada strune dotaknu zice violine, pocinje magija. Ali to je tek pocetak. Kada se oni sjedine i pocnu da stvaraju melodiju, onda pocinje prava carolija. A najlepse od svega je taj osecaj dok svirate, jer ste vi kao carobnjak koji kontrolise svu tu magiju. Vi vladate nad njom. Zbog toga je sav taj osecaj prelep!



Violina je zaista jedan divan instrument! ♥ Mislim da bi svako trebao da zna da svira neki instrument, a ja vam preporucujem da to bude violina.
Nadam se da vam se svideo post! Caos! :)



4 коментара:

  1. aaaaj odličan post,ja volim volim volim volim violinu ,samo što je ne sviraaaam haha xd ,ali jednom kada budemo bili na kameri ima da mi nešto odsviraš ,obećavaš ,pls ? <3333
    i da stvarno si me malo prestrašila,mislim da ja ne bih mogla svirati violinu hahahhaha xd <3
    -emma

    ОдговориИзбриши