expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 25. јануар 2015.

Poznate licnosti

Zdravo svima! Danas pisem o Edu Sheeranu. Jos jednom da vas obavestim da mozete da mi trazite o kome zelite da pisem, ili da mi trazite koje jos pesme da ubacim u ovu listu.
Edward Christopher "Ed" Sheeran je rodjen 17.02.1991. godine. Poznati je engleski pevac i tekstopisac. Rodjen je u Engleskoj, ali je odrastao u Safoku, pa se 2008. godine preselio u London da bi nastavio svoju karijeru.
Pocetkom 2011. godine je izdao svoj *EP pod nazivom "No. 5 Collaborations Project". Potpisao je i ugovor sa Asylum Records i pored toga je izdao i album u kome su se nasli ova dva singla: "The A Team" i "Lego House".
2012. godine je osvojio dve nagrade BRIT za najbolji muski proboj na sceni.































Evo ovde sam stavila dosta slika. Tu su i gifovi. Nadam se da vam se ove slike koje sam ubacila dopadaju! <3
2013. godine je komponovao pesmu "I See Fire" za drugi nastavak filma "Hobbit". Ta pesma je premijerno prikazana 12. decembra na Novom Zelandu. On je svirao sve instrumente u toj pesmi, osim violoncela.
Ed je poceo da se bavi snimanjem muzike 2005. godine. Tada je izdao svoj prvi EP pod nazivom "The Orange Room EP".



U aprilu 2014. godine je pokazao humanost kada ga je preko drustvenih mreza kontaktirala porodica obolele petnaestogodisnjakinje. Ona je njegova obozavateljka. On ju je nazvao na telefon i otpevao joj je njenu omiljenu pesmu. Dok je on pevao devojcica je zaspala, a potom i umrla. Njen brat se kasnije zahvalio Edu.
EP*- ime kojim se nazivaju muzicke ploce ili CD-ovi koji su dugacki da bi bili singlovi, a kratki da bi bili albumi
Da li vam se dopao post? Sledece nedelje pisem o Taylor Swift. Ako imate neku zelju sta da pisem za ovakve postove pisite u komentaru.



10 коментара:

  1. ovo je jako tužno pogotovo ovaj kraj,sad mi se et bgm plače,stvarno je kralj,ja njega iskerno volim od je od onih osoba koje su bogate i poznate a drže se na zemlji,teško je to danas uspjeti ,ja znam mnogo njegovih pjesama ali najbolje su mi : don't , sing,give me love ,i see fire ,i možda još koja da se ne mogu je sjetiti :3 ah da ja volim narandžastu kosu tako da biiig lajk hahah xd al ne ozbiljno stvarno volim muškarce (a i ženske ,ništa previše ) s takvom kosom,to su mi najljepši ljudi ,vidim ja da da ja ne znam objasniti,inače odličan mi je post <333
    -iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se dopada ovaj post,želim još ovakvih posteva :D

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi se sviđa post! ♥

    Možemo pratiti jedna drugu na GFC-u? Javi na mom blogu ako želiš. ♥
    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post i blog :) ♥

    http://katymycorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши