expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

понедељак, 26. јануар 2015.

Time with Andjela (2)

Hy!!! ♥♥♥
Evo drugog posta "Time with Andjela".
~ Promene
Pre svega promene na blogu. Kao sto ste vec primetili, promenila sam pozadinu i logo bloga. Takodje sam promenila i pozadinu postova jer mislim da mi se ona nije slagala uz pozadinu bloga. Kako vam se svidjaju promene?
Od sada kada god mi ostavite link vaseg bloga komentarisacu barem jedan vas post, kako bi videli da vam ja stvarno  gledam blogove kada mi ostavite link.
~ Knjige
Ovog meseca sam procitala dve knjige, a to su:
1. "Samo da smo zajedno" - Dzudi Blum
2. "10 stvari koje smo uradile (a verovatno nije trebalo)" - Sara Mlinovski
Ne zelim opet da pisem o ovim knjigama jer sam u predhodnim postovima vec pisala o njima. Samo cu reci jedno, ODLICNE SU!!!!!! ♥
~ Proizvodi
1. Rosal Lip Balm

2. Queen of beauty
Da, tako je. Opet se na listi omiljenih proizvoda meseca nasao ovaj parfem. Super je!
O labelu necu da komentarisem sada jer cu uskoro napraviti recenziju o njemu.
~ Filmovi
1. "Zacarana suma"
2. "Montevideo-vidimo se!"
3. "Grdana - Zla vila"
O filmu "Zacarana suma" sam vec komentarisala. Film mi se mnogo dopada. Zbog toga sam ga gledala dva puta.
Mislim da je za film "Montevideo-vidimo se" svaki komentar suvisan. Predpostavljam da je vecina vas gledala taj film. Ja sam ga gledala po sto puta. Super je. Gledala sam oba dela.


 Evo trilera i za prvi i za drugi deo.




Sinoc sam po drugi put gledala ovaj film. Vec sam ga gledala dok je bio u bioskopima i sinoc sam ga opet odgledala. Film je stvarno odlican, ali mi se ipak vise svidja film "Zacarana suma".
~ Slatkisi
Milka sa lesnicima!!! ♥♥♥



Inace, malo je reci da volim, OBOZAVAM slatkise!!! Ovog meseca sam najvise jela ovu cokoladu, koja mi je omiljena. Vise volim Milku od Najlepsih zelja. Tako da, Milka mi je prova poslastica, jos ako je sa lesnicima... ♥
~ Slike































Da li vam se dopadaju slike? Nasla sam ih na We♥it-u. Super su!
~ Video snimci





Ova beba je preslatka!!! ♥
Inace, ne gledam mnogo video snimaka, pa su ovog meseca samo dva, a proslog tri. Uglavnom, samo slusam pesme ili gledam trilere za neke filmove na Youtube-u. Gledam i Bethany Motu, takodje. Medjutim, vise volim da provodim vreme na Youtube-u slusajuci muziku.
~ Pesma
Omiljena pesma meseca mi je "Rude".



Eto, to bi bilo to za ovaj post! <3
Sve vas voli...



10 коментара:

  1. Lep postic <3 Rude je super pesma.I Grdana <3

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lep i inspirativan post, naročito fotografije. Veliki sam ljubitelj knjiga, imam svoju biblioteku i bas mi se dopada sto si pomenula neke knjige koje nisam citala, za promenu. :D

    http://gospodjicamrvica.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. http://mylittleworld999.blogspot.com

    Sviidja mi se postic, slicne smo bas, npr sto se tice filma, knjige, labela. Hehehe :D
    izvini sto ostavljam link na pocetku komentara, komentarisem preko telefona oa nesto nece da se postavi na kraj :D


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze sto si link stavila na pocetku. Bas smo slicne po tome, hehehe!!! :-)
      Pogledacu tvoj blog.

      Избриши
  4. Super je post, ja obožavam milkuu, posebno sa jagodom, ali kada nema jagode može i lešnik da posluži, haha
    Pratim te, pa ako možeš uzvrati...
    Imaš novi post kod mene:
    http://suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahah, kod emne nema nista bolje od Milke sa lesnikom, hahaha! <333
      Pogledacu tvoj blog i novi post.

      Избриши
  5. Svidja mi se post. Zaista je lepo napisan i imas talenta. Ja obozavam rosalove proizvode i stalno ih imam pri ruci kao i baby lips. Drago mi ne sto si pomenula neke filmove. I sanjam dan kada cu probati kafu u StarBucks-u. :D :)
    styleonfirstplace.blogspot.com
    -M.S.

    ОдговориИзбриши