expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 1. јануар 2015.

This or that tag

Drugi tag na mom blogu! XD Ovaj tag sam nasla na blogu "Dreams come true". Da pocnemo!
~MAKEUP
1. Karmin ili sjaj?
- Naravno sjaj. Karmin ne koristim.
2. Eyeliner ili maskara?
- Maskara.
3. Bezbojna ili senka u boji?
- Senka u boji.
~NAILS
1. Kratki ili dugi?
- Dugi (ne pevise).
2. Tamni ili svetli lak?
- Svetli lak.
~KOZMETIKA ZA NEGU TELA
1. Parfem ili gel za tusiranje?
- Parfem.
~ODECA
1. Farmerke ili trenerka?
- Trenerka, udobnija je, ali cesto nosim farmerke.
2. Dugi ili kratki rukavi?
- Kratki rukavi.
3. Haljina ili suknja?
- Haljina.
4. Na pruge ili karirano?
-Karirano. ♥
5. Japanke ili sandale?
- Sandale.
6. Sal ili sesir?
- Sal. Sesire ne nosim, imam samo jedan zuti za leto. Volim i sesire, ali vise salove.
7. Ogrlica ili narukvica?
- Volim i jedno i drugo, ali ipak vise volim narukvice. :-)
8. Baletanke ili stikle?
- Baletanke.
9. Jakna ili duks?
- Duks.
~KOSA
1. Kovrdzava ili prava?
- Prava.
2. Pundja ili rep?
- Rep.
3. Sprej ili gel za kosu?
- Gel za kosu.
4. Duga ili kratka?
- Duga. ☺
5. Svetla ili tamna?
- Svetla.
~RANDOM
1. Kisa ili sunce?
- Naravno sunce!
2. Leto ili zima?
- Leto. XD
3. Prolece ili jesen?
- Prolece.
4. Vanila ili cokolada?
- Cokolada!!! <333
Nadam se da vam se post dopada!
Simona Jovanovic nije na svom blogu nominovala druge bloggere da urade ovaj tag, ali ja hocu.
Nominujem:
~Tijanu Minic (tijanasdiary.blogspot.com)
~Teodoru Acimovic (teodorassmallworld.blogspot.com)
~Ivanu Kovacevic (onmywaybyivana.blogspot.com)
~Alex (lepotaodaleks.blogspot.com)
~Anju Novakovic (anjasmagicalworld.blogspot.com)
~Jelenu N. (photographywithmystyle.blogspot.com)
U komentaru na njihovim blogovima cu ih obavestiti da su nominovane.



12 коментара:

  1. Super je.I ja sam ovo uradila samo sto nisam jos postavila na blog.

    ОдговориИзбриши
  2. Evo ga link :)
    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/01/this-or-that-tag.html

    ОдговориИзбриши
  3. Poseti moj blog, nova sam, uzvraćam followe,samo se javite:) ♥
    Inače,super ti je blog:)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.

    http://alexandraworld15.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Uclanjena sam u tvoj blog i pratim te, tako da nema potrebe da mi ostavljas link. :-)

      Избриши
  5. Odlična si.
    Srećna Nova godina! Sve najlepše.
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши