expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 21. март 2015.

Iznenadi je

Evo jos jednog colab posta. Ovaj post pisem sa Jeleno N koja pise ovaj blog (Be Yourself). Odlucile smo da pisemo post o tome kako iznenaditi drugaricu i sta joj kupiti za rodjendan... Sve cete videti ako nastavite da citate post.
Prijateljstvo se treba negovati. Nekad treba i da iznenadite drugaricu da pokazete koliko vam znaci. Meni moja najbolja drugarica mnogo znaci i zbog toga se mnogo trudim kada jtreba da joj priredim neko iznenadjenje ili kada treba da joj kupim poklon za rodjendan. Zelim da joj kupim nesto prelepo, nesto u sta sam sigurna da ce joj se svideti.



Sada cu vam dati neke savete sta biste mogli da joj kupite i kako da je iznenadite.
1. Morate se raspitati sta ona voli. Ne smete da kupujete nesto zasta niste sigurni da ona voli i da ce joj se svideti. Ako vam je najbolja drugarica i ako se puno druzite, sigurno cete znati sta ona voli i sta zeli da dobije za rodjendan.
2. Lakse vam je ako poklon osmislite mnogo pre rodjendana.
3. Sta kupiti? Drugaricama koje vam mnogo znace ne mozete kupiti bilo sta. Treba malo da se potrudite. Ja kada kupujem poklon najboljoj drugarici predjem ceo grad dok ne nadjem nesto, hahaha ♥.
4. Najbitnije od svega je da ona vidi da je poklon od srca! ♥ Takodje, mozete ga i upakovati.
5. Mogli biste da kupite:
- neseser
- torbicu
- neku odecu
- nakit
- set (na primer set od parfema i dezodoransa ili kupka i sapun ili tako nesto)
6. Mogli biste i nesto sami da joj napravite. ♥
 Kako je iznenaditi?
Ukoliko ona voli nekog pevaca ili bilo koju poznatu licnost, onda mozete da odstampate lik te osobe na majici i poklonite joj tu majicu. To bi joj se sigurno svidelo.
Mozete joj napraviti film na Movie Maker-u. Film o vasem prijateljstvu. Ubacite neku lepu pesmu i stavite nekoliko vasih zajednickih slika. To je znak paznje.
Kako da se obucete za njen rodjendan?
Obucite nesto elegantno i lepo. Nesto sto najvise volite da nosite. Mozete se i lepo nasminkati.



Ove kombinacije sam pravila na Polyvore-u. Kao sto mozete primetiti stavila sam vise torbica, pantalona, nakita i majica, to jest, vise kombinacija. Meni se mnogo dopadaju. ♥
Nadam se da vam se dopada moj post i OBAVEZNO pogledajte ovaj post i na Jeleninom blogu!!! ♥


8 коментара:

  1. Jako lep post, i divan tekst u njemu. Slazem se da se prijateljstvo treba negovati i da ako zelimo da je lepo iznenadimo, treba ranije da razmisljamo o njenom poklonu. Ovo za majicu je vrlo lepa i originalna ideja, moracu da probam to, tj da uradim drugarici za rodjendan sliku sa njenim omiljeni pevacem ili glumcem. :)

    Novi post na blogu: girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. ♥ Ocdeca je super! Saveti su odlicni. :)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. geenijalan post ,slažem se da treba truda oko najbolje prijateljice ,i ja isto kao ti obiđem cijeli grad za savšenim pokolom,ne bih da se hvalim ali za prošli poklon ,osim što je dobila ozbiljan poklon dobila je i jedan neozbiljan onako po mom ukusu :sijelicu hahahha xd oke ona je bila impresionirana...sad slažem se s tobom oko toga da moramo je dobro poznavati jer ne mogu ja npr. svojoj bff kupiti šminku kada se ona ne šminka ,i tako to ,a slike ova ideja uopšta nije loša,čak štaviše odlična je! već imam par ideja zbog tebe za njen rođendan uh hvala ti <3
    -emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala i tebi na divnom komentaru!!! ♥ Drago mi je da ti se dopao post! Hahah, pa i lici mi na tebe da joj pored neceg ozbiljnog poklonis i nesto neozbiljno, hahah. Mislim, stvarno od kad si ti ozbiljna, hahah XD?

      Избриши
  4. Odlicni saveti za poklon. Post mi se jako dopao jer uskoro je rodjendan moje bff. Bas sam razmisljala sta da joj poklonim. Lepo je kada volis da iznenadis drugaricu, pogotovu na njen rodjendan. To je mali znak paznje. Meni je vaznije kakva je moja drugarica prema meni, a ne sta mi je poklonila za rodjendan. <3 Super post!

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na prelepom komentaru! Tacno je to da je vaznije kakva je drugarica prema tebi, a ne sta ti je kupila, ali ipak poklonom pokazuje znak paznje, kao sto si i rekla. ♥

      Избриши