expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

уторак, 17. март 2015.

Oriflame

Vec duze vreme sam clan Oriflame kompanije i mislim da bi trebalo da napisem jedan post o ovoj kompaniji da bih vas uputila u svet Oriflame-a.



Oriflame je svedska kompanija.
Ova kompanija je napravljena 1967 godine. Napravili su je braca Jonas af Jochnick i Robert af Jochnick. Kompanija prodaje hranljive prizvode, proizvode za negu tela, kao i nakit, torbe,...
Danas ova kompanija postoji u vise od 60 zemalja.
To je bilo nesto uopsteno o kompaniji, a sada cu malo opisati neke proizvode koji mi se najvise svidjaju i upoznacu vas sa njima.
Najskuplji, ali i najbolji proizvodi su kolekcije GIORDANI GOLD. Ova kolekcija vam nudi mnostvo ruzeva, parfema, maskara,...
Iz ove kolekcije imam samo jedan lak za nokte koji zaista odlican.





Takodje, kolekcija koju mnogo volim je THE ONE. Maskare ove kolekcije su se pokazale kao jako dobre, i ne samo one, vec i cela kolekcija.



Ovu maskaru sa slike imam i odlicna je! ♥
Katalog sadrzi i dosta krema za negu ruku. U prodaji su i proizvodi za manikir kolekcije THE ONE.
Jos jedna kolekcija koju mnogo volim je VERY ME. U predhodnim postovima sam spominjala maskaru ove kolekcije koju imam i stvarno je odlicna.



Takodje, kupila sam i labelo iz ove kolekcije i bas pomaze kada su usne suve, a i mnogo lepo izgleda.



Tu su i proizvodi za negu kose, samponi i regeneratori kolekcije HAIRX. Ove proizvode nisam isprobala, ali mislim da su bas dobri.



 Ova kompanija sadrzi jos mnostvo proizvoda za licnu negu, kao sto su kupke i sapuni.


Kupke i sapuni ove kolekcije neodoljivo mirisu, a pored njih postoji jos dosta ovakvih proizvoda drugih kolekcija Oriflame-a.
Nakit i torbe su mnogo lepi. U svakom katalogu je neki novi nakit, neki koji nije bio pre. Isto tako je i sa proizvodima. U svakom katalogu su neki novi proizvodi i akcije.

Rekla sam vam nesto o nekim kolekcijama i proizvodima ove kompanije, a sada da vas upoznam sa Wellnes proizvodima.
Wellnes proizvodi su proizvodi za mrsavljenje, ali pre svega za sprecavanje nekih virusa. U grupu ovih proizvoda spadaju sejkovi, cajevi, supe,...
Wellnes se pokazao kao stvarno delotvoran.



Sejkovi postaje u dva ukusa, a to su od vanile i od jagode.
Svi ovi proizvodi su prirodni, bez vestackih aroma.
To je to o Wellnes proizvodima sto sam zelela da istaknem, ali ako zelite da saznate nesto vise o njima, pogledajte u Wellnes katalogu.
Na sajtu Oriflame-a (link) mozete naci sve sto vas zanima o ovoj kompaniji i mozete pogledati novi katalog, kao i Wellnes katalog.
Sa Oriflame-om upoznajete nove osobe, sticete znanje o proizvodima za negu, sminkanju,...



To bi bilo to u ovom postu, do sledeceg posta...




14 коментара:

  1. Анониман17. март 2015. 10:34

    VOLIMM ORIFLAME!!SUPER TI JE POST KAO I BLOG

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post! ♥ Drago mi je da se setis da napises ovakve postovee... ♥
    poseti moj blog i followaj ga ako zelis:
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман17. март 2015. 13:31

    Super post!
    Poseti i komentarisi moj blog ako zelis i ako ti se svidja. Ja sam se u tvoj uclanila

    adinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam imala iskustvo ni sa jednim od Oriflame proizvoda. U stvari, lažem. Imala sam s jednim - kupkom. Čini mi se da je to bila kupka sa slikom Ajfelovog tornja. Sećam se da mi se dopala! :)
    Koristan i zanimljiv post :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ta kupka zaista odlicno mirise! Kupi jos neki proizvod, neces se prevariti. Svi su odlicni.
      Inace, sve Oriflame-ove maskare su odlicne!
      Hvala!

      Избриши
  5. Odlican post! Obaozavam oriflame! Svaka cast, nisam znala da si sa njima!

    ОдговориИзбриши
  6. Jako volim proizvode od oriflame-a! Moja drugarica se time bavi i kupujem redovno neki proizvod iz kataloga. <3 Odlicna ideja za post!

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. post je super !
    Ja sam tebe zapatila,nadam se da ces i ti mene :)

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши