expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 19. фебруар 2015.

Recenzija Rosal Lip Balm Shine On Me

Evo obecane recenzije.Ovo labelo sam dobila za rodjendan i mnogo mi se svidja!


Kao sto mozete primetiti, labelo je spolja veoma lepo. Na  poklopcu se nalaze prelepe sare roze boje.
 

Od kada sam ga dobila, stalno ga nosim sa sobom i cesto ga nanosim na usne. Stvarno je delotvoran! Pomaze usnama kada su suve.
Ostavlja blagi sjaj na usnama, pa je pogodan za skolu i zbog toga mi je stalno u dzepu od jakne. Svugde ga nosim (zanemarila sam ostala labela, sram me bilo hahahahahahahahaahha XD).
Stvarno mnogo dobro pomaze usnama kada ispucaju! ♥
Ocena za izgled: 10
Ocena za boju na usnama: 9 (mogla bi biti malo jaca, ali onda ne bi bio pogodan za skolu)
Ocena za dugotrajnost: 8 (nije bas mnogo dugotrajan)
Ocena za delotvornost: 10
Sve ukupno, zadovoljna sam! ♥
Svakom bih preporucila ovo labelo jer je odlicno!!!
Puno pozdrava od...



9 коментара:

  1. Divan post Andjelice <33

    ОдговориИзбриши
  2. Super napisana recenzija, ovo je omiljeno labelo moje sestre :)

    Uclanila sam se u tvoj blog, ako ti se svidja uclani se i ti u moj :)

    http://rancicmilena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Poseticu tvoj blog. Labelo je zaista super, koristim ga vise i od Baby lipsa.

      Избриши
  3. Imam i ja ovaj rosal balzam i skroz mi je kul. Nisam sad nesto preterano odusevljena, ali zadovoljava kriterijume koje bi trebalo. Miris mu je presavrsen, svi u odeljenju me bukvalno mole da ga nosim svaki dan samo da bi mogli da ga mirisu, haha :D
    super post <3 :)

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru!!! ♥ Da, u potpunosti se slazem sa tobom u vezi mirisa labela. Miris je stvarno odlican, poput jagode.

      Избриши
  4. uživila sam se u ovo pjeesmu od Ariane <3 :D gaga xd imala sam ovaj labelo ili nisam ,ne imala sam sličan ovom ,samo nešto drugačiji ,ne ozbiljna sam ima takav isti samo malo različit (hahah xd omg .ali ja sam ozbiljna stvarno jesam)..nego ja bih pokušavala da objasnim da sam imala sličan ali različit ali da ja kažem ,sigurna sam da je odličan jer imala sam par od iste te ako mogu reći 'firme' hahaha xd ,odličan post,stvarno si odlično odradila ovu recenziju <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heheheh, drago mi je da si uzivala citajuci post i slusajuci pesmu xD!!! ♥ Hahahah, tesko je reci da si ti nekad ozbiljna, hahaah! Meni se bas svidja ta neozbiljnost kod tebe, hehe! Razumela sam sta si htela da kazes. Imala si, ili imas labelo ROSAL, ali nije isti miris i nije ista boja. Da li si to htela da kazes?

      Избриши