expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 4. јануар 2015.

Poznate licnosti

Zdravo! :-) Danas pisem o Bethany Moti, po vasoj zelji.
Bethany Mota je rodjena 7. novembra 1995. godine. Poznati je modni dizajner, a najvise se proslavila svojim Youtube kanalom. Sa Youtube kanalom je pocela 2009. godine. Snima o modi, sminkanju,... Takodje, ima i svoju modnu liniji. Isla je na vise putovanja da bi upoznala fanove i ta putovanja naziva "motavatours".
Ona je meksickog i portugalskog porekla. Odrasla je u Kaliforniji i ima stariju sestru Brittany.
 












U decembru 2013. godine je pokrenula liniju odece. Odrzava vezu sa fanovima i ubacuje njihove ideje u svoju liniju odece.
U januaru 2014. godine je krenula na turneju pod nazivom "Motavatour".
Takodje, ima i svoj parfrem.


Na Youtube-u mozete naci reklamu za njen parfem. Mnogo mi se svidja reklama, a mislim i da je parfem odlican! <3
13.oktobra 2014. objavila je singl "Need You Right Now".


Pocetak je slican kao i za reklamu njenog parfema.

Ovaj video se nasao u postu "Time with Andjela", kada sam rekla da sam to najvise gledala proslog meseca. Video, kao i pesma je super!!! ♥
Evo jednog snimka gde mozete saznati 28 cinjenica o Bethany Moti koje mozda nisam rekla, a vi mozda niste znali.



Evo jednog njenog snimka:


Ovaj snimak je jos iz januara prosle godine, ali mi se mnogo dopao!!! ♥
To je to! Nadam se da vam se dopada post! Sledece nedelje pisem o Seleni Gomez.
Vidimo se!


14 коментара:

  1. Pratim Bethany i baš mi se dopao tvoj post.

    ОдговориИзбриши
  2. Ispravka,Brittany je starija sestra. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, u pravu si. Izvinjavam se zbog toga!!! :-) Ispravicu to i potrudicu se da se ne ponovi! ♥

      Избриши
  3. Одговори
    1. Hvala ti puno!!!!! Mnogo mi znaci sto tako mislis!!! ♥♥♥

      Избриши
    2. <3
      Mozes li ucestvovati na mom takmicenju?
      teenlifenadja.blogspot.com puno bi mi znacilo da ucestvujes!

      Избриши
    3. Naravno da cu ucestvovati!!! ♥ Takmicenje je super, ideja mi se mnogo svidja!!!

      Избриши
  4. Odlican post ja sam motavator nego da te pitam a mogu da uzmem ovu tvoju sliku gde beth kaze im really really tako nesto za moj giveaway post koji ce uskoro a moze ?

    ОдговориИзбриши
  5. Odlicaan post!
    Odusevila si me :)

    Imam novi post,pogledaj i ako ti se svidja komentarisi ga :)
    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши