expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

понедељак, 12. јануар 2015.

"Samo da smo zajedno"

 Kao sto sam i obecala, evo mojih utisaka o knjizi "Samo da smo zajedno". Skoro sam je procitala i napisacu svoje utiske i komentare o njoj. Samo da podsetim da ce iznenadjenje biti uskoro.
Ovu knjigu sam kupila kada je bila Noc Lagune.
Pisac knjige je Dzudi Blum. Na savrsen nacin je napisala ovu knjigu.



 
Na poslednjoj slici imate zadnju stranu knjige, tako da mozete videti sta se u knjizi radi. Knjiga je super! Mnogo mi se dopala. Ne radi se samo o njihovom prijateljstvu, vec i o problemima u porodici. Alisa je usvojena, a njena mama je slavna glumica. Stefanini roditelji se razvode i ona je tuzna zbog toga, ali o tome ne prica sa Rejcel i Alison, vec ih laze. Takodje, udaljila se mnogo od Rejcel i ne govori joj sve.
Na netu sam procitala komentare o knjizi i tu su samo pohvale. Svi preporucuju tu knjigu. Stvarno je carobna! Videcete i sami ako je procitate. Mislim da ima i u biblioteci da se uzme. Tako da ako ne zelite da je kupite, uzmite u biblioteci.
Knjigu koju vam, takodje, preporucujem da procitate je "Boze da l' si tu? Ja sam, Margaret". Od istog je pisca. Takodje je odlicna.
PS: Za Oce sam dobila knjigu "Deset stvari koje smo uradile (a verovatno nije trebalo)". Pisac je Sara Mlinovski. Ovu knjigu sam procitala posle knjige "Samo da smo zajedno" i, takodje, imam pozitivne kritike. Ako zelite mogu da napisem i jedan post o ovoj knjizi. Da li zelite?



8 коментара:

  1. Super si napisala ovaj post, mislim da cu procitati ovu knjigu!

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Preporucujem svima da procitaju ovu knjigu!
      Pogledacu tvoj blog.
      PS: Da li zelis post o knjizi od Sare?

      Избриши
  2. Odlican je post molim te promeni pozadinu skloni ove sarene pahuljice sa strane sto pise nista se ne vidi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Planirala sam da promenim pozadinu posle Srpske Nove Godine. Primetila sam da se nista ne vidi i ne znam kako da namestim drugacije slova.

      Избриши
  3. Odličan post.Pokušaću da nađem u biblioteci ovu knjigu.Super ti je blog.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican ti je blog, svidja mi se i muzika bas, posebno kad udjem i cujem "santa tell me", bas se nekako razveselim. Super ti je ovaj post, ja sam čitala "Bože da l' si tu? Ja sam Margaret" ii "Zauvek". Druga mi se više svidela. :) Ja bih volela da napišeš post i o knjizi Sare Mlinovski jer sam baš planirala da je pročitam. Raspisala sam se malo više. :S
    Ako hoćeš, poseti moj blog, tek sam počela pa nije baš nešto alii dobro :D

    http://mylittleworld999.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na tako lepom komentaru! Ti si jedina koje je odgovorila na pitanje za post o knjize Sare. Napisacu ga. Knjigu "Zauvek" nisam procitala, ali planiram da uzmem u biblioteci ako bude imala.
      Svakako cu posetiti tvoj blog. XD

      Избриши