expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 25. август 2016.

Svajcarska! ♥

Ko je citao moj prethodni post, zna da sam bila u Svajcarskoj. Dakle, u pitanju je neki summer camp i prijavljuje se ko zeli da ide. Naravno, broj je ogranicen. Bili smo smesteni u decijem selu Pestalozzi. Ukoliko vas zanima nesto o tome, mozete naci na netu.



Ovo je inace slika sa neta.
Selo je prelepo! Na summer camp su isla deca iz Rusije, Moldavije, Makedonije i Srbije. I u selu ima mnogo kuca, pa smo mi bili smesteni u njima (po petoro dece iz svake drzave u jednoj kuci). Iz svake drzave je islo po 40-oro dece.
Naravno, tamo nismo isli samo radi zabave, vec smo imali i radionice, tj. isli smo u skolu. Na tim radionicama pricali smo o predrasudama i stereotipima, vrednostima (na primer sta je vama najvrednije u zivotu)... To smo mi radili u radionici na koju sam ja isla. Postojalo je 6 razlicitih radionica, radionice o decijim pravima, LGBT radionica, media radionica (gde pisu novine i snimaju emisije)...
Ovo je za sve nas koji smo bili tamo bilo jedno predivno i nezaboravno iskustvo! ♥
Kada bih mogla, vratila bih se opet tamo jer mi je bilo prelepo, ali kada bi bilo isto drustvo. Najvise sam se zblizila sa Makedoncima iz moje kuce i svim Srbima. Sa njima sam i dalje u kontaktu, a sa Rusima i Moldavcima se nisam bas zblizila toliko.


To je slika sa radionice kada smo igrali neku igru. Sve slike u nastavku su moje, ali me mrzi da ih potpisujem. xD
Vikendom smo isli na ekskurzije. Posecivali smo mnoge gradove, a takodje smo bili i u Tehnorami i nekom muzeju. Posetili smo Lucern, Cirih, Sen Galen, takodje smo posetili i Kostanc u Nemackoj i jos neke gradove u Svajcarskoj. U povratku smo otisli u Inzbruk  u Austiji.



Peli smo se gondolom na vrh planine Santis. 



Nazalost, gore je bila magla, pa nje bio bas lep pogled.






Mislim da je ova slika iz Ciriha, ali nisam sigurna. Ne mogu vise da pohvatam iz kog grada je koja slika. xD


















Takodje, imali smo i jedno vece pored logorske vatre uz vatromet, gde su neki poneli svoje gitare i svirali su, a svi zajedno smo pevali.



Evo jos nekoliko slika. Inace imam preko 1500 slika, tako da mi je tesko da odaberem koje cu da ubacim u post. xD












Nadam se da vam se dopada post!




15 коментара:

  1. Post je predobar,kako si ovo divno opisala.Ljubomorna sam,haha :D
    Nadam se da si se jako lepo provela☺♥♥
    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je sto si se tako lepo provela!Slike izgledaju predivno!btw 1500 slika Anđela preterala si ga xD
    divan post ♥

    ОдговориИзбриши
  3. WOW. Htela bih da idem tamo, gde si se upisala, sledeći put sigurno idem. Ako želiš posetiti moj blog, ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati značilo bi mi <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, vidi se da si se divno provela. Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam. <3
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Učlani se na moj blog, uzvratiti ću. Nova sam na blogu iii izašao je novi post. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican tekst. Steta sto niste bili u Safhauzenu. Mada je za obilazak Svajcarske potrebno mnogo vise. Drago mi je da tako mlada osoba moze da napise tako kvalitetan tekst. Veliki Pozdrav. Milan

    Kombi Prevoz Svajcarska
    p.s. Slika je iz Ciriha, sa jednog od mostova ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Nadam se da cu se opet naci u prilici da posetim Svajcarsku, pa cu mozda i obici to mesto.

      Избриши