expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 9. јануар 2015.

Zimske kombinacije

Zimske kombinacije sam vec radila u sklopu posta "Praznicne zelje", ali evo opet cu vam pokazati jos neke kombinacije koje radim preko Polyvore.


 Evo prve kombinacije. Dzemper je bas lep. Ovo lance je prelepo po meni. Privezak (kljuc) je prelep. Narukvice su, takodje, lepe. Ocena: 9. Zbog cipela.


 Ovde sam stavila EOS labela. Slika mi se bas svidja jer tu ima dosta ukrasa, kao sto je na primer ovaj privezak za kljuceve. Helanke su bas lepe, a i cizme, takodje. Ocena:10.


 Obozavam miris kokosa, a ovde sam stavila takvo labelo. Ja, takodje, imam jedno labelo od kokosa koje se zove Coconut. Pravila sam recenziju o tom labelu, pa mozete pogledati. Lak na ovoj slici je predivan, volim lakove sa ovim sljokicama. Ovo na slici nije neki dzemper, vec je haljina i mnogo mi se svidja. Ocena: 8. Mozda cizme nisu bas nesto lepe uz ovu haljinu.


 Helanke su u praznicnom stilu i to mi se svidja. Takodje, lep je i ovaj duks, mnogo mi se svidja. Ovaj dzemper i nije nesto mnogo lep i zbog toga je ocena: 9.


 Ovo je poslednja kombinacija i ovde mi se sve svidja. Lance sa priveskom pahuljice je predivno, bas u zimskom stilu. Takodje, tu se i mnogobrojni ukrasi koji mi se bas dopadaju. Dzemper je bas lep. Mislim da nema potrebe za daljim komentarisanjem, ocena: 10.
To je to, nadam se da vam se kombinacije dopadaju.
Uskoro ce biti malo iznenadjenje, opet. Nije takmicenje, niti bilo sta tome slicno.
Do sledeceg posta,




2 коментара: