expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 11. јануар 2015.

Poznate licnosti

Danas pisem o Seleni Gomez. Ona je rodjena 22 jula 1992. godine u SAD. Njeno puno ime je Selena Marie Gomez. Poznata je americka glumica i pevacica. Najvise se proslavila u ulozi Aleks Ruso u seriji na Disney kanalu. Nastupala je u dva filma pod nazivom "Another Cinderella Story" i "Princess Protecition Program". Takodje, snimila je pesmu za film "Tinkerbell".







Sa bendom Gomez and The Scene je snimila pesmu "Kiss and Tell". Tu pesmu je snimila 29. septembra 2009. godine.
Objavila je album Stars Dance 2013. godine.



Da li vam se dopada pesma?
Njena majka je italijanskog porekla, a otac meksickog. Roditelji su joj se razveli kada je imala 5 godina. Selena Gomez je jedinica. Majka joj se 2006. godine preudala.
PS: Knjigu "Samo da smo zajedno" sam procitala. Obecala sam da ce biti post o toj knjizi kada je procitam, tako da ga ocekujte.



6 коментара:

  1. Svidja mi se kako si to napisala o njoj.Hvala sto si mi ispunila zelju : )

    ОдговориИзбриши
  2. heej ja sam uzivala čitajući post o seleni,ja sam veliiiki fan nje ,iako nisam selenator, khm...znam da je njen omiljeni broj 16 ,ahahaha xd i omiljena boja zelena ,haha mozda je baš ta boja i opisuje jer zelena boja je mirna ,a i selena je takva,iskreno drago mi je da se riješila justina ,nije da imam šta protiv njega ili..ali mislim da ona zaslužuje boljeg.eto ja bih još komentarisala ali sada stvarno moram da idem jer nisam kod kuće ,a pišem ti kod prijateljice jer mi ja lapt. pokvaren zapravo punjač.

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahaah, ja nisam znala koja joj je omiljena boja i broj. Eto saznala sam nesto vise. Takodje, i meni je drago sto je raskinula sa Justinom jer mislim da nisu bili jedno za drugo. Nemam nista protiv Justina, ali ipak moje misljenje je da nisu jedno za drugo.
      Pozdrav! ♥

      Избриши