expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 5. март 2016.

10 stvari koje mozete raditi kada vam je dosadno

Stvarno se izvinjavam sto prosle nedelje nisam objavila post, ali imala sam mnogo da ucim. Preko radinih dana necu objavljivati postove i od sada cu objavljivati samo jedan post nedeljno, i to vikendom. Mozda petkom posle skole, ako ne subotom ili nedeljom.
Da konacno predjem na temu.
Sta raditi kada vam je dosadno?
1) Citajte knjigu
 Meni kada je bas dosadno, ja uzmem neku knjigu i citam je. :D To vam malo ispuni vreme.



2) Gledajte neku seriju
Mozete da nadjete neku seriju na Filmoviziji ili Popcorn time-u ili bilo kom drugom sajtu. Moja preporuka vam je serija "Prettz little liars". Takodje, mozete gledati neku seriju na TV-u, a ja vam preporucujem seriju "Andrija i Andjelka" ili seriju "Sindjelici". 
3) Mozete pozvati nekoliko prijatelja da dodje kod vas ili da idete u grad xD
4) Prosetajte
Ako je lep dan mozete izaci negde i prosetati. Kada sam tuzna ili kada mi je dosadno, najvise volim da setam pored reke ili parkom. Izbegavam centar grada jer je pun ljudi, a mene to nervira kada izlazim u setnju od najvise dva sata i to preko dana.
5) Pospremite sobu
To je odlican trenutak koji mozete iskoristiti da pospremite malo svoju sobu. Dosadno vam je, nemate sta drugo da radite, pospremite sobu. :D
6)  Mozete gledati neke Youtubere.
7) Igrajte neke igrice
8) Posetite drustvene mreze



*dve najbolje stvari sam ostavila za kraj
9) Posetite svoj blog i napisite neki post
10) Slusajte muziku
Ja stalno slusam muziku, ujutro kada se probudim, uvece pred spavanje, u skoli... Svugde... Muzika vas oporavlja kada ste nervozni, oraspolozi kada ste tuzni... U toku dana treba da odslusate barem 5 vasih omiljenih pesama. xD
Slusalice u usi, svet na pauzu!






Do sledeceg posta...


 

6 коментара:

  1. Jako zanimljiv post, svaka cast <3 Bas mi se dopadaju sve ideje, definitivno ce mi biti od koristi kada mi sledeci put bude bilo dosadno :)Stvarno se vidi da si se potrudila oko ovog posta, a to je divno <333

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja ove stvari uglavnom radim kada mi je dosadno, što se inače, meni, baš retko dešava. :D
    <33333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jooj, blago tebi kada ti nije cesto dosadno, meni je stalno. Kazu da je srecan covek onaj kom nikad nije dosadno, ali svakom se ponekad desi da mu je dosadno. To je nekad tesko izbeci! XD

      Избриши
  3. Lek za dosadu je citanje.Super post Andjela! :) ja najvise volim da citam knjigu,a i muzika je takođe-lek za dusu xD.Inace,majke ti moram malo da se cujem da se ispricamo.
    P.S. I da mi pricas utiske o seriji a ja tebi o takmicenju XD

    ОдговориИзбриши