expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

среда, 14. јануар 2015.

"Deset stvari koje smo uradile (a verovatno nije trebalo)"

Odlucila sam da napisem post o ovoj knjizi. Knjigu sam kupila u knjizari Laguna.
Mnogo mi se dopala! ♥ Pisac knjige je Sara Mlinovski.




Nesto od sadrzaja knjige imate na poslednjoj slici, ali cu vam ja otkriti nesto malo vise.
Ejpril se preselila kod svoje drugarice Vaj. Dobila je svoja kola, stize joj stalno novac na racunu i njih dve to stalno trose. Tako su kupile topli bazen koje koriste i za licne potrebe, ali i za zurke. Takodje, zive same. Vajina mama je u Cikagu, pa su ostale same. Medjutim, Ejprilin otac ne zna za to. Morale su da se sluze mnogobrojnim lazima da bi se Ejpril uselila kod Vaj.
Takodje, Ejpril ima i decka Nou. Morace i da se izbori sa ljubavnim trouglom.
Ne zelim vise da vam otkrivam, ali bih mogla da pricam o ovoj knjizi jos dugo jer je u meni ostavila jedan veliki pozitivan utisak.
Procitala sam neke komentare na netu o ovoj knjizi i komentari su pozitivni. Svi koji su procitali ovu knjigu su odusevljeni knjigom. Ova knjiga na verodostojan nacin pokazuje mlade u trenucima srece, tuge, straha i zaljubljenosti. Knjiga je veoma korisna za citanje!
Svima bih preporucila da procitaju ovu knjigu jer je stvarno ne dobra, vec savrsena!!! ♥
To je to za ovaj post.


2 коментара: