expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

понедељак, 19. јануар 2015.

TMI tag

Ovaj tag mi je Emma preporucila da uradim. Tag mi se bas dopada, pa cu ga uraditi.
Na Emminom blogu su pitanja na engleskom, pa ce i meni isto biti.
1.What are you wearing?
~ Nosim ljubicastu majicu i trenerku.

2. Ever been in love?
~ Zaljubljivala sam se nekoliko puta, ali nikada nisam bila u vezi. 


3. Ever had a terrible breakup?

~ Ne jer nikada nisam ni bila u vezi. XD
4. How tall are you?
~ Ne znam nisam se odavno merila.
5. How much do you weigh?
~ Iskreno, ne znam ni to. Stvarno se nisam skoro merila, ali sam sigurna da imam preko 50 kg. XD
6. Any tattoos?
~ Sa 14 godina?! Naravno da nemam.
7. Any piercings?
~ Odgovor je isti kao i za tetovaze. Nemam.
8. Favorite show?
~ "Audicija" na Pinku.
9. Favourite bands?
~ Parni valjak, Plavi orkestar, Crvena jabuka, Bajaga,...
10. Something you miss?
~ Karta za Pariz.
11. Favourite song?
~ "All of me". To sam rekla jedno 100 puta na blogu. U zadnje vreme cesto slusam i "Rude" i "About That Bass" i "Santa Tell Me".
12. How old are you?
~ Imam 14 godina.
13. Zodiac sing?
~ Jarac.
14. Quality you look for in a partner?
~ Iskrenost i vernost.
15. Favourite quote?
~ "Zivot se poput knjige sastoji od mnogo razlicitih poglavlja, a jedno lose poglavlje ne znaci da je cela knjiga losa". Mnogo volim citate, tako da se ne mogu odluciti oko jednog omiljenog, pa cu nabrojati vise njih. "Porodica nije ona cije smo krvi, vec ona koju volimo i koja nas voli".
Ovu sliku sam sama napravila, a citat je Roberta Brauninga.



Sledecu sliku sam takodje sama napravila, ali nisam sigurna od koga je citat:


Da li vam se svidjaju slike koje sam napravila? Koja vam se vise svidja? Meni se vise svidja druga.
16. Favourite actor?
~ Hju Granton i Sandra Bullok. U postu "Q&A" mozete videti jos neke glumce koje, takodje mnogo volim. U poslednje vreme sam mnogo zavolela i Andriju Milosevic.
17. Favourite color?
~ Plava. XD
18. Loud music or soft?
~ Zavisi od toga kako sam raspolozena. Ipak, neka bude loud music.
19. Where do you go when you're sad?
~ Idem da vozim biciklu, a najvise volim da pobegnem od svega i svakog, pa odem u sobu.
20. How long does it take you to shower?
~ 15-tak minuta.
21. How long does it take you to get ready in the morning?
~ Prilicno sam spora. XD Tako da, mozda, pola sata.
22. Ever been in physical fight?
~ Ne.
23. The reason I joned blogs?
~ Pre nego sto sam i sama napravila blog pratila sam Tijanu. Mnogo mi se to dopalo. Ubrzo sam saznala i za mnoge druge blogove i sve to mi se svidelo i odlucila sam da napravim blog. Prvo sam napravila blog na Wixu i u komentaru sam ostavila Tijani adresu, medjutim, rekla mi je da mi je adresa da ne moze da udje u blog i da sigurno nisam lepo objavila blog na net. Tako sam odlucila da napravim blog preko Bloggera. Pre neki dan sam usla na moj stari blog preko Wixa i shvatila sam da sam Tijani dala pogresnu adresu. Da je prava adresa bila duza i da sam ipak onaj blog okacila na net. XD Medjutim, svidja mi se sto imam blog preko Bloggera, jer mislim da je Blogger najbolji za blogove. Blog sam napravila da bih izrazila neka svoja misljenja o necemu, da bih se malo zabavila. medjutim, blog nije samo zabava. Za njega se treba dosta truditi. Ne volim osobe koje naprave blog, imaju ga tek mesec dana i nemaju citaoce i izbrisu ga. Za prve citaoce se treba boriti, a posle dolaze sami.
24. Fiers?
~ Najvise se plasim pacova i miseva.
25. Last think that made you cry?
~ Film "Zacarana suma". Do sada sam ga gledala dva puta. U bioskopu i kuci preko Filmovizije i oba puta sam plakala na kraju filma.



Film je mjuzikl.
26. Last time you said you loveed someone?
~ Juce.
27. Meaning behind your blog name?
~ Ovo je moj kutak. Zbog toga sam ovako nazvala blog. Znam da ime nije originalno jer dosta bloggera ima ovo ime, ali ne zelim sada da ga menjam.
28. Last book you read?
~ "10 stvari koje smo uradile (a verovatno nije trebalo)".
29. The book you're currently reading?
~ Trenutno citam knjigu "Sempi ti smopi da limvo te".
30. Last show you watched?
~ "Audicija".
31. Last person you talked to?
~ Sestra.
32. The relationship betwen you and the last person you last texed?
~ Moja B.F.F.
33. Favourite food?
~ Crvena paprika. XD
34. Place you want to visit?
~ Volim da putujem, tako da bilo sta! Ako bas moram da se odlucim za jedno mesto to bi bio Pariz.
35. Last place you were?
~ Selo.
36. Do you have a crush?
~ Ne.
37. Last time you kissed someone?
~ Danas.
38. Last time you were insulted?
~ Ne znam, ne secam se.
39. Favourite flower or sweet?
~ Ruza.
40. What instruments do you play?
~ Violina. :-)
41. Favourite piece or jewerely?
~ Narukvice. <333
42. Last sport you played?
~ Odbojka.
43. Last song you sang?
~ "It's the last midnight". To je pesma iz filma "Zacarana suma".



44. Last time when you hung out with anyone?
~ Pre tri dana sa B.F.F.
45.  Who should answer these questions next?
~ Nominujem Nataliju Kopanju, Monster High Girl, Jelenu N.
Do sledeceg posta,






10 коментара:

  1. Super post :) I ja obozavam All About That Bass ali i samu Megan :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Meni se pesma "All About That Bass" mnogo dopada, ali Megan ne slusam uopste, samo znam tu pesmu od nje.

      Избриши
  2. U mnogo čemu bih i ja dala iste odgovore,ali ču tag uraditi malo kasnije.Jer će ponovo početi Tag-omanija :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ukus muzike ti je sjajan :)

    rancicmilena.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni odgovori i dobar post. Volimo istu muziku!!
    Poseti ako nadjes vremena. Pa mozda ti se nesto i svidi.http://svetjednedevojke.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!!! Eto vidis, volimo istu muziku, TWINS!!!
      Naravno da cu posetiti tvoj blog! ♥

      Избриши
  5. I ja bih volela da posetim Pariz. :)

    Posetite moj blog i zapratite me ako želite:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши