expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 28. август 2015.

Letovanje :)

Skoro sam bila na moru. Bila sam sa porodicom u Grckoj u Nea Flogiti. Nea Flogita nije bas mnogo veliko mesto. Nalazi se malo pre pocetka prvog prsta Hlakidikija, blizu Soluna. Tamo sam bila osam dana. Bilo je prelepo! ♥



To je stvarnp divno mesto. Svako vece smo isli u setnje i istrazivali Nea Flogitu. Ima dosta restorana, prodavnica i, takodje, ima i Chillbox.



Prvi put kada sam tamo svratila kupila sam sladoled, a drugi put frozen yogurt.



Ovo je malo mutna slika, ali ipak moze nesto da se vidi. :) Ovo je slika mog i sestrinog frozen yogurta. Moj je ovaj sa cokoladnim kuglicama.
Zatim, islis smo i na giros, picu,... Bilo je divno. Takodje smo svaritili i u jednu divnu poslasticarnicu  gde je moja mama uzela jedan prelep kolac.





Svako jutro, pre odlaska na plazu, svacali smo do obliznje pekare i kupovali krofne, koje smo kasnije jeli na plazi. Krofne su divne.
Plaza je bila velika i prelepa! :D







Tamo je svaki dan bio zabavan. Nakon plaze smo odlazili u apartman i rucali, a posle toga bismo gledali neki lep film. Takodje, svako vec smo igrali karte.



Naravno, tu je i specijalitet mog tate, salata! :)
Otisli smo i u Lidl, da kupimo potrebne stvari. Lidl ne postoji u Nea Flogiti, vec smo isli u obliznje mesto, Nea Mudanju.
Takodje, jedan dan smo svartili u Nea Mudanju i prosetali se tim mestom. Mesto je lepo, ali je po meni Nea Flofita lepsa i cistija.



Tamo smo svartili u jednu crkvu.



To sam ja ispred crkve.
Nakon obilaska sckve, svratili smo na dok u Nea Mudanji.



S obzirom na to da je Nea Flogita blizu Soluna, na moju zelju, svratili smo tamo. Otisli smo u trzni centar Cosmos i u Ikeu. Tamo smo pokupovali dosta stvari, takodje sam kupila i nesto za radni sto pred skolu, ali o tome cu sutra. :)



Sve u svemu, na moru je bilo prelepo! ♥ Nadam se da vam se ovaj post dopao, i za kraj, evo jos par slika.










Seka i ja! ♥♥♥




8 коментара: