expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

понедељак, 5. јануар 2015.

My tag

Mnogo volim tagove, a ovaj tag mi se dopao, pa sam odlucila da ga uradim.
1. Da li imas neku tetovazu?
- Ne. Kada bih stavila tetovazu, bila bi to privremena.
2. Da li si nekada pobegla sa casa?
- Nisam.
3. Da li si ikada imala decka?
- Ne i jos to ne planiram. XD
4. Da li si se nekada mnogo izblamirala?
- Naravno da jesam. Kada sam bila u drugom razredu na Gocu, ugazila sam u kravlji izmet. Hahahaha :-)
5. Koji je tvoj omiljeni film?
- Tesko pitanje. Volim film "Beethoven" i "Dve nedelje za zaljubljivanje".
6. Koja ti je omiljena pesma?
- "All of me" i "Santa tell me".
7.  Koja ti je omiljena knjiga?
- "Bezazlene lazi", "Nista nije vecno", "Ilustrovana mama", "Pakleni planovi", "Carli Boun",... Kada su u pitanju knjige ne mogu se odluciti oko jedne, vec nabrojim nekoliko. XD One koje nisam nabrojala mozete videti u mojim proslim postovima. ♥
8. Koliko imas godina?
- Imam 14 godina.
9. Sta si u horoskopu i da li verujes u horoskop?
- U horoskopu sam jarac. XD Ne verujem nesto mnogo u horoskop jer se retko sta poklopi.
10. Odakle si?
- Iz Srbije.
11. Da li verujes u duhove?
- Naravno da ne verujem! XD
Nominujem:
~ Anju Novakovic (Anja's magical world)
~ Jelenu N. (Be Yourself)
~ Teodoru Acimovic (Teodora's small world)
PS: Mnogo volim tagove, tako da ako nadjete neki veoma zanimljiv u komentaru me obavestite. Ako neko zna, mozete li mi reci gde se nalaze tagovi?
Unapred zahvalna,



5 коментара:

  1. Odlican tag!
    Moracu i ja da uradim neki
    volim tvog blog :-)

    Pogledaj i moj i ako ti se svidi komentarisi ga http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. odličan post ja prije nisam voljela tagove ali sada sve više i više mi se sviđaju,odlično si ga odradila,dopadaju mi se tvoji odgovori ,a što reći za horoskop,to moram reći jer se u potpunosti slažem s tobom ,to je čista glupost iako znaš ono kažem da sam škorpija ali nikad neću reći da vjerujem u horoskop ,što mislim da imam pravo ,ali poštujem i drugačija mišljenja.hm potraži TMI Tag ili možeš na YouTube naći puno tagova evo sad nađem pa ti par stavim u komentar :http://iamforeverdirectioner.blogspot.com/2014/07/tmi-tag-with-think-pink-people-5sbknm.html(evo ovo je tag koji sam ja radila i to je onaj tmi tag o kojem sam ti pričala).evo neki zimski tag : http://sarasmagicalworld.blogspot.com/2012/12/zimski-tag.html , hm ,ne bih mogla više tražiti moram da idem i drugima komati ,nadam se da sam barem malo pomogla :D

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti puno na toliko lepom komentaru!!! ♥ Hvala ti na pomoci! Najverovatnije cu uraditi TMI tag jer mi se bas dopada! Pogledacu i neke tagove na Youtube-u. Drago mi je sto delimo misljenje za horoskop. Jos jednom, puno ti HVALA, mnogo si mi pomogla!!! :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se svidja i ovaj drugi tag, tako da cu najverovatnije i njega uraditi! Jos jednom, puno hvala na pomoci!!!

    ОдговориИзбриши