expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 30. април 2015.

The versatile blogger award


Za ovo me je nominovala Dorotea J. Hvala ti puno!!! ♥ Ovo je slicno tagu, ali nije tag, zapravo ja bih ovo nazvala nekom nagradom jer se ovo dodeljuje bloggerima koji imaju dobar stil pisanja i dobre postove.
Zadatak je da se napise 7 cinjenica osebi, a takodje treba jos 7 bloggera da nominujem. :)
~7 cinjenica o meni:
1. Volim mnogo blogovanje, ali ne zbog popularnosti vec zbog toga sto ovo predstavlja mesto gde mogu da iskazem svoje misljenje
2. Mnogo volim da razgledam Lilly i DM
3. U zadnje vreme cesto gledam Sundjer Boba, ahahah XD
4. Volim da se dopisujem sa bloggerima na Hangu ili da pricamo na video chatu
5. Najvise slusam zabavnu muziku, i ne opredeljujem se za jednog izvodjaca vec za pesmu koja mi se dopadne i onda je stalno slusam, pa posle nadjem neku drugu
6. Obozavam da uvece gledam filmove ♥♥♥
7. Volim broj 7, ali omiljeni mi je 3
~ Nominujem:
1. Anju Novakovic
2. Sandru
3. Natu
4. Sanu
5. Elsu
6. Alex
7. Ivu
Nadam se da vam se dopada post!!! ♥♥♥




12 коментара:

  1. Sada nym da li mislis mene ili Sandru Zelen, ali ja sam vec uradila taj tag ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na nominaciji, ali sam ovo vec radila. Jako si zabavna osoba.. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Nema na cemu! ♥ Izvini nisam znala da si vec radila! Hvala puno!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ću isto ovo da odradim u svome stilu. Pratite moj blog uzvraćam praćenje

    https://savrsenoalako.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super je post, zanimljivi su odgovori. Volela bih te upoznati. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super tag, i meni je omiljeni broj 3, slucajnost? :)

    Novi post, pogledaj ako te zanima.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши