expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 10. април 2015.

Time with Andjela (4)

Hej!!! Sta radite? Jos jedan post "Time with Andjela"! ♥ U ovom postu cu pisati o favoritima marta i svemu osalom sto uvek pisem.
~ Promene
Kao sto sam i rekla od sada cu svakog meseca menjati pozadinu. Nadam se da vam se ova dopada! ♥ U maju cu staviti novu. Uz novu pozadinu ide i novi logo. ☺
~ Knjige
Proslog meseca sam procitala samo knjigu "Ljubav, mir i cokolada", Keti Kesidi.





Kao sto mozete procitati na slici, u knjizi se radi o ljubavi i prijateljstvu. Knjiga je bas zanimljiva, a i dosta je tanka tako da cete je procitati za dan.
~ Proizvodi
1. Fa dezodorans



2. Colour Mania Balm
O ovom labelu sam pricala u proslom postu. Super je! ♥
~ Filmovi
1. "Krive su zvezde"
2. "Kad te ljubav pronadje"
Za oba filma imam samo reci hvale! Filmovi su SAVRSENI!!! ♥♥♥ OBOZAVAM IH! Oba filma sam gledala dva puta jer su super, hahaha XD.
Predpostavljam da ste gledali triler za "Krive su zvezde", ali evo stavicu ga ovde.





Filmovi su odlicni! Preporucujem da ih pogledate. ♥ Zahvaljujuci POPCORN TIME-u koji sam skoro instalirala na kompjuter, mogu da gledam ove i jos mnoge druge filmove!
~ Slatkisi
U martu sam od slatkisa najvise jela Milku (obicnu) i Milka keksice. ♥





 Ovo je prelepo, zar ne? ♥♥♥
~ Citati














~ Slike






























Ovo su slike sa We♥it-a. Da li vam se svidjaju?
~ Video snimci



~ Pesma
U martu mi je omiljena pesma bila:



"Let Me Go" od Gary Barlowa. pesma je odlicna, kao i sam spot. Da li se vama svidja?
Stigli smo do kraja posta! ♥



6 коментара:

  1. Izgled bloga me je odusevio odlican je :D Super post :D


    lepotaodaleks.blogspot.com------>Novi post na mom blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno sto si mi komentarisala post, Alex!!! ♥♥♥ Bas si me prijatno iznenadila. :)
      Pogledacu! ♥

      Избриши
  2. Super post Andjela. Sve slicice mi se mnogo dopadaju kao i ove divne poruke na slikama. Inace i ja imam Popcorn time na kompjuteru i obozavam ga. Svi filmovi su dostupni , pa cak i oni najnoviji. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!!! ♥ Da, Popcorn time je super, upravo sam odgledala film "If I Stay" i mogu ti reci da sam se bas rasplakala. Mnogo je tuzan film.
      Pogledacu.

      Избриши