expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 12. април 2015.

Poznate licnosti

Pre svega, srecan Uskrs svima koji ga slave!!! ♥♥♥
Odlucila sam da u ovom postu pisem o piscu kojeg mnogo volim, a to je Gijom Muso.
Guillaume Musso je rodjen 6. juna1974. godine u francuskom gradu Antib.















Kao dete je mnogo voleo da cita, pa je to zavoleo i poceo i sam da pise u zrelijem dobu.
Sa 19 godina se preselio u SAD. U Njujorku je ziveo nekoliko meseci i prodavao je sladoled. Nakon nekoliko meseci provedenih u Njujorku, vratio se u Francusku. Imao je dosta ideja za pisanje, i to je iskoristio. U knjigama opisuje zivot kakav jeste u Njujorku.
Prva knjiga koju je napisao zove se "Skidamarink" (2001. godina).
Nakon teske saobracajne nesrece koju je imao pocinje da se interesuje o ljudima koji su blizu smrti i da pise o tome i objavljije knjigu "Samo budi ovde". U toj knjizi je pisao o coveku koji se vraca iz mrtvih. Po toj knjizi je 2009. godine snimljen film. Knjiga je bas prodavana i dosta popularna.
2009. godine je Gijom Muso bio drugi najprodavaniji autor u Francuskoj, a 2011. godine je bio treci autor po broju prodanih knjiga.
Do sada su njegove knjige prevedene na 34 jezika i prodate u 11 miliona primeraka sirom sveta.
Knjiga koju mnogo volim je "Zato to te volim". Ta aknjiga je odlicna!!! ♥♥♥ Ostavlja vas bez daha do samog kraja. Knjiga je nadmasila i najveca ocekivanja, iznenadjujuca je do samog kraja, ne mozete da prestanete da je citate. Ocekujete jedno, a desi se nesto sasvim drugacije i iznenadjujuce. Tako je u svim njegovim knjigama, tako da vam savetujem da procitate barem jednu, a neka prva bude bas ova "Zato sto te volim".
Takodje, procitala sam i knjigu "Zov andjela" koja je isto odlicna, ali ne bolja od knjige "Zato sto te volim".
Nadam se da vam se dopada post! ♥



10 коментара:

  1. Super post. Divno je sto si posvetila ovaj post ovom vanserijskom piscu. Sve pohvale Andjela. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Interesantan post. :)

    Imam novi post, ako zelis komentarisi i pridruzi se mom blogu!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Lep post. Što se tiče Zova Anđela, obožavam tu knjigu! ♥

    Poseti moj blog: http://livelovelaughofficial.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post !
    Posetite moj blog,komentarisite i zapratite me ako zelite !

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. čula sam za njega ali nikada nisam imala priliku da išta čitam od njega, mislim ja stvarno volim takve stvari koje idu tim slijedom da neko doživi nesreću i onda se pita o životu ,pa ću morati da ga potražim pa da vidim kako će meni pasati njegove knjige :D
    nego evo ja došla da komam.jer nisam prije stigla :/ al evo sad ću ahhaha xd
    inače post mi je odličan ,stvarno si me zainteresirala za njega.
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Hhahaa, ma nema veze i da neki post ne komentarises ionako si bas redovna sto se toga tice :D. Preporucujem ti da procitas neku njegovu knjigu jer su mu knjige odlicne!!! ♥

      Избриши