expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 3. мај 2015.

Novo takmicenje

Ovo je 100. post!!! ♥♥♥ Ne mogu da verujem da sada pisem 100. post! Imam utisak da sam tek pocela sa blogovanjem, kao da sam ga juce otvorila, a zapravo, evo, pisem 100. post.Tako da za ovaj post sam vam nesto pripremila...
Kao sto i sam naslov kaze, na mom blogu ce se odrzati novo takmicenje. To je jedno od iznenadjenja koja sam vam najavila. Proslo (prvo) takmicenje na mom blogu je bilo online. Ovde ce biti pravih nagrada.
Odrzavam ovo takmicenje povodom 40 citalaca. Medjutim, dok sam pripremala takmicenje, ovde se jos njih uclanilo i sada imam 55 citalaca!!! ♥♥♥ Hvala  svima koji su se uclanili u moj blog i koji ga prate i komentarisu postove. Dobro, da ne dosadjujem vise, prelazim na takmicenje.
Takmicenje traje do kraja maja. 1. juna objavljujem pobednike.
Svako ce (naravno ko ucestvuje), da napravi kratak film od minut-dva vezan za moj blog. Najbolji film pobedjuje.
Nagrade su sledece:
1. nagrada 
Labelo Rosal.
2. nagrada
Druga nagrada je ova prelepa mala sveska u kockice.




3. nagrada
Ova nagrada je reklamiranje bloga mesec dana.     
Evo slika koje mozete koristiti u tom filmu. Naravno, sve slike su vezane iskljucivo samo za moj blog! Ukoliko zelite jos neku sliku da stavite vezanu za moj blog ili sami da je napravite preko nekog editora, slobodno to uradite.















Ove slike mozete kombinovati i mozete dodavati jos slika iz starijih postova. Ukljucite mastu! :)
Radove mi saljite na mail: andjelanovakovic2000@gmail.com.
Pravo ucesca imaju samo stanovnici Srbije.
Vidimo se!!! ♥
PS: Zahvaljujem se Jeleni N. sto mi je pomogla oko ideje!!! ♥♥♥


9 коментара: