expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 11. април 2015.

Uskrs

Uskrs je vazan praznik kog svi rado docekujemo. Zasto? Zato sto je tada dan kada se deca i odrasli zabavljaju u domovima. Tada se kucamo jajima koje smo predhodno ofarbali. Ja sam juce ofarbala jaja i ukrasila ih. ♥
Nisam mnogo farbala, 49. Po meni je to malo jer ja u kuci najvise pojedem, hahaha xD. Obozavam kuvana jaja, pogotovo zumance, sto mnogi ne vole. :) Nema veze, ionako idem kod babe, pa cu se tamo lepo najesti, hahahah xD.
Kod Uskrsa volim sto je tada cela porodica na okupu i svi se zabavljaju i vesele. Dolaze i gosti i donose malo ofarbanih i ukrasenih jaja na poklon,... Sve je savrseno i ja zbog toga bas volim ovaj praznik!



 Ovo su moja jaja koja sam farbala za Uskrs. Mozete videti da sam ih sarala i biljkama. Stavi se biljka na jaje, jaje se zaveze u carapu i ubaci tako u boji za farbanje. nakon toga samo skinete carapu, a potom i biljku i to je to. Ja imam dosta jaja sa tim radom (biljkom), mozete videti na slici.

Ova bicikla sa zekom i korpicom je prelepa dekoracija za kucu za ovaj praznik. U ovu korpicu sam ubacila najvaznije jaje, a to je Cuvarkuca. To je prvo obojeno i boji se u crveno i cuva se do sledeceg Uskrsa.
Veruje se da Cuvarkuca stiti porodicu koja zivi u toj kuci i samu kucu.
Evo sada par slika sa neta gde sam nasla neke ideje za ukrasavanje.


 Hahaha, ovo je bas zanimljivo.




 Ovo sa dugmicima mi je bas slatko, a vama?



Da li vam se dopada post? Da li ste vi ofarbali jaja? Slike sa vasim jajima posaljite na moj mail andjelanovakovic2000@gmail.com.




2 коментара: