expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 19. април 2015.

Poznate licnosti

Heey! Sta radite?
Prosli post sam pisala o Gijom Musou, a ovaj post sam odlucila da pisem o piscu pod imenom Sidni Seldon. To je pisac kojeg volim isto kao i Musoa i ne bih mogla da se odlucim cije knjige vise volim da citam. :D
Sidney Sheldon je rodjen 11.02.1917, a umro je 30.01.2007. godine.







Bio je americki romanopisac i scenarista. Postao je poznat zahvaljujuci nekim TV serijama. Medjutim, najvecu slavu je stekao sa petdeset godina zahvaljujuci nekim knjigama koje je napisao, a to su: "Gospodar igre", "Druga strana ponoci" i "Gnev andjela".







Rodjen je u Cikagu, a 1937. godine se preselio u Holivud. Nakon sluzenja vojnog roka u Drugom svetskom ratu preselio se u Njujork. Tamo je pisao mjuzikle za pozorista i scenarija za filmove.
1947. godine je dobio oskara za originalni scenario za film "The Bachelor and the Bobby-Soxer".



Napisao svih sedamnaest epizoda televizijske serije "Nensi". Napisao je i scenario za seriju "Hat to Hart".
1969. godine je napisao svoj prvi roman pod nazivom "Golo lice". Nakon toga napisao je roman "Druga strana ponoci" koji je dospeo na prvo mesto liste bestselera "Njujork tajmsa". Neki od njegovih romana su pretoceni u mini serije ili filmove.
Tokom svog zivota napisao je 18 romana koji su prodati u preko 300 miliona primeraka.
1994. godine je osvojio zlatnu zvezdu na setalistu zvezda.
Dobio je jos neke nagrade.
Preporucujem vam da procitate neku njegovu knjigu, odlicne su!!! ♥



8 коментара:

  1. Super post. Drago mi je sto pises ovakve postove jer se retko ko seti da pise o ovakvim legendarnim piscima. Kao i Musoa , obozavam i Seldona , mada nisam bila u prilici da procitam toliko knjiga ovih pisaca , ali mi se jako dopada njihov stil pisanja. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno da divnom komentaru i pohvalama! Kada budes bila u prilici, procitaj jos par njihovih knjiga, odlicne su! Ja imam dosta, ali jos nisam sve procitala jer nikako da stignem.

      Избриши
  2. Super post, sviđa mi se. Nisam pročitala nijednu knjigu od njega, ali verujem da hoću. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. ovako ,evo mene i ovdje hahah xd ovaj čovjek je prodao 300 miliona knjiga? ajoooj sine,pa to je uh ,ne znam šta da kažem ,vidi se da je imao dar za pisanje,moram šta da si dignem iz biblioteke i od njega ,vjerujem da će mi se gnev anđela svidjeti,ima dobar naziv a ni ove druge nisu loše ,sve mi se sviđa šteta što je umro,ja inače pisce od kojih mi se svide knjige želim upoznati :(
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, da stvarno, svaka mu cast!!! I meni je zao sto je umro. Nisam to ni znala dok nisam nasla na internetu taj podatak kada sam htela da pisem post.

      Избриши