expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 5. април 2015.

Poznate licnosti

Ema (iCat) mi je dala ideju da u ovonedeljnom postu pisem o Loreen.
Lorine Zineb Nora Talhaoui je rodjena 16. oktobra 1983. godine. Poznata je pod imenom Loreen.  Ona je svedska pevacica.











Kao sto vidite na poslednjoj slici, ucestvovala je na Evroviziji 2012. godine kada je predstavljala svoju zemlju, Svedsku. Pevala je pesmu "Euphorija" sa kojom je i pobedila. To je bio peti put za Svedsku da pobedi na Evroviziji.
2004. godine je ucestvovala na takmicenju "Idol" gde je osvojila 4. mesto.
2005. godine je izdala svoj prvi singl "The Snake".
Paznju je privukla ucestvujuci na takmicenju sa pesmom "My Heart Is Refusing Me".



Evo kako je to izgledalo na Evroviziji, a evo kako izgleda spot za ovu pesmu:



Meni se pesma mnogo dopada, a vama?
Pozajmila je glas u filmu "Srek 3" 2007. godine, a 2011. godine Strumpfeti u filmu "Strumpfovi".
Draga Ema, nadam se da ti se post dopada (jer je tvoja ideja), a isto tako se nadam da se i svima vama dopada ovaj post!!! ♥
Voli vas vasa...




10 коментара:

  1. da hjooj ,meni je ona postala simpatična odmah nakon eurovizije ,heal album mi je odličan najbolja pjesma mi je sidewalk i breaking robot :D uuuh al inače vidim da je u štrumfovima dala svoj glas vidiš to nisam znala..nisam znala ni za sing the snake,vidiš mnogo toga se novog sazna :D hahah xd ej samo da ti javim nešto mi štopa internet pa tako ako ti nisam odg. u hangu to je jer moja poruka vjerovatno nije ni došl do tebe a imala sam genijalno imeh hahahahaha xd xo xo :P oke možda i nije toliko ali sutra ćemo raspravljati sada moram da idem drži mi fige treba sutra izdržat školu :(
    emma

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da ti se dopada post jer je bila tvoja zelja da pisem o njoj, hehehe xD!!! Eto, preko ovih postova mozes mnogo toga saznati, i ne samo ti vec i svi citaoci. Stigla mi je poruka i posle sam ti odgovorila. Sigurno nisi videla. Vidimo se sutra na Hangu, i da srecno sutra, drzim ti fige, hahah xD!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post! Hvala i eMMi sto ti je dala ovako dobru ideju, jer je Loren fantastivna!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Da, cula sam za nju i pre, tj. kada je bila Evrovizija 2012. godine, ali nisam znala nista vise o njoj. Sada sam pisuci post saznala mnogo vise o njoj. :D Da, hvala Emi.

      Избриши
  4. Post je odlican !!
    Molim te da pogledas moj blog,komentarises i zapratis me !

    girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, dobra ideja. :)

    Ja sam uclanjena na tvoj blog, pa ako zelis uclani se i ti u moj, imam novi post pa ga komentarisi ako zelis, znaci mi svacije misljenje. :)
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post ♥♥
    Ako zelis pogledaj moj blog i uclani se
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши