expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 26. април 2015.

Poznate licnosti

Evo mene! Posto sam prosla dva puta pisala o nekim poznatim piscima, a volim broj 3, danas cu pisati o jos jednom piscu. Ovo ce biti treci put da pisem o piscu. :)
Odlucila sam d to bude Dame Jacqueline Wilson (Dzeklin Vilson).
Rodila se 17.12.1945. godine u Engleskoj i ima 70 godina. Poznat je pisac decije literature. Teme o kojima pise su razvodi roditelja, odrastanje,..
Kada je imala 9 godina napisala je prvu novelu koja je bila dugacka 18 strana. Ta prica je bila u vezi porodice sa sedmoro dece.
Udala se kada je imala 19 godina i nakon dve godine braka se razvela.







Nominovana je za mnoge nagrade.
Napisala je seriju knjiga "Trejsi Biker" 1991. godine. Citala sam dve knjige ove serije i odlicne su. ♥ Pored serija ovih knjiga, napisala je jos par serija drugih.
Takodje je napisala i tri autobiografije. Imena tih dela su:
- "Jacky Daydream" (2007. godina)
- "My Secret Diary" (2009. godina)
- "Daydreams and Diaries" (2014. godina).
Zeli da pise za sve uzraste i da ih uputi kako treba da postupe u raznim zivotnim situacijama.
Knjiga koja mi se najvise svidja je "Ilustrovana mama". To sam citala sa uzivanjem! ♥ Takodje govori o problemima sa kojima se, nazalost, danas neko suocava. Uglavnom se njene knjige i svode na to, ali o tome prica na zanimljiv i saljiv nacin. Pricala sam o ovoj knjizi u starim postovima. Za ovu knjigu je i osvojila nagradu 1999. godine.



U vecini njenih knjiga je zensko glavni lik, ali ima i knjiga gde je glavni lik musko.
Ona je jedna od britanskih najprodavanijih autora. Od je jedna od najomiljenijih pisaca decijeg uzrasta.
4 njene knjige su rangirane medju 100 najpopularnijih knjiga u Britaniji. Napisala je preko 100 knjiga.
Da li vam se dopada post?
PS: Uskoro cu napisati dva taga jer sam nominovana! Hvala puno na nominciji!!! ♥♥♥



5 коментара:

  1. ovako izvini što ti prije nisam komentarisala,ali ja stvarno ništa ne stižem,možda ja zvučim da se stalno izvlačim ali npr. evo sad sam došla samo da ne bi bilo da sam bezobzirna prema drugima ,iako bih trebala sada već spavati i moliti Boga da me ne pita fiziku hahah xd nego ja sam tamam došla iz Sarajeva ,i cijelu subotu pokušavala se odmoriti ,bila nikakva danas sam bila kod priajteljice pa nisam stigla i sada se sjetim idem rekoh da ih posjetim osjećam da je to moja obaveza,nego htjela sam da ti kažem za ovu Dzeklin Vilson,meni je ona genijalna mislim napisati 100 knjiga? 4 se naći kao najbolje knjige u V.B ,pisati o svakodnevnim problemima,mislim žena je kraljica moraću šta potražiti od nje da pročitam,inače vidjela sam i prošli post da nisam komentarisala ,moram da i njega komentarišem .i da jako mi se sviđa što pišeš ovako o nekim manje poznatim ličnostima,msm nije ona manje poznata ali npr. na osnovu bethany mota za koju svako danas zna ili beyonce ,ona je manje poznata,i nekako volim saznati za ljude koji su genijalni a ja nisam za njih do sada čula. ;)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na komentaru!!! ♥ Nisi uopste zakasnila sa komentarisanjem ovog posta jer sam ga juce objavila. Sto se mog bloga tice, nisi u obavezi da ga komentarises. Ali, u svakom slucaju, hvala! Komentarisacu i ja tebi i jns nekima, ali ne mogu da stignem, tako da tek za vikend ako budem bila tu. Mozda idem u selo. Srecno na fizici!!! ♥ Kako je bilo u Sarajevu?
      Preporucujem ti knjigu "Ilustrovana mama" da procitas.

      Избриши
  2. Super post, samo bi mogla da pises o jos nekim poznatim licnostima, izuzev pisaca. :)

    Novi post.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Ne pisem samo o piscima, ovo mi je treci post o piscu, a inace, uglavnom pisem o pevacima. Ako imas ideju o kome sledeci ovakav post da pisem, napisi u komentaru. ♥
      Pogledacu.

      Избриши
  3. Nisam cula za Dzeklin Vilson , ali mi se cini da sam negde vec videla nju (verovatno na nekom sajtu). Citajuci ovaj tekst shvatila sam koliko je ona jedan genijalan pisac. Super post. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши