expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

понедељак, 30. март 2015.

Time with Andjela (3)

Mart je i posto nisam u februaru napisala ovaj post, odlucila sam da to uradim sada. Ovakve postove cu pisati krajem jednog ili tokom drugog meseca, tako da nemojte misliti a sam sada zakasnila sa ovim. Nisam zakasnila, vec sam odlucila da ovo pisem u martu umesto krajem februara, ovaj put.
Iako je februar najkraci mesec u godini, meni je bas sporo prosao.
Ovako, rekla sam da cu u ovim postovima pisati o svemu i svacemu, pa cu ovom postu pisati o  svemu kao i do sada i dodacu tezu "Promene" (kao i proslog puta) jer ih i ovog meseca ima. Tu tezu cu dodavati svaki put kada bude nekih promena na blogu. Takodje, odlucila sam da od sada u svakom postu pod ovim imenom ubacim po nekoliko citata koje volim.
~ Promene
Kao sto mozete primetiti, promenila sam pozadinu na blogu. Imala sam dva komentara da je pozadina drecava i u pravu ste, pa sam je promenila, a i bilo je vreme. Od sada cu svakog meseca menjati pozadinu. Menjacu je negde pred kraj meseca, tj. kada budem pisala ove postove.
Takodje, dodala sam jos par pesama na blogu i sada se vise pesme ne pustaju automatski, zato sto je to malo zastrasujuce (hehehe :D), ukoliko neko ne vidi prozor sa muzikom na mom blogu jer onda nece ocekivati muziku, vec ce vas ona iznenaditi, a to je malo zastrasujuce, hehehe XD! Zbog toga sam odlucila da se muzika vise ne pusta automatski, vec da vi sami kliknete da se pusti kada to budete zeleli. Ako zelite, i dalje mozete da pitate da ubacim neku pesmu po vasoj zelji. To mozete kad god pozelite da pitate, nikad nije kasno.
Od sada cu postove objavljivati samo vikendom i petkom, ali ne mora da znaci da ce sva tri dana biti po jedan post. To moze biti samo nedelja, ili i nedelja i subota, ali... Hocu da kazem da radnim danima ne mogu objavljivati postove jer nemam vremena od skole.
~ Knjige
Proslog meseca nisam bila bas vredna u citanju, iako je to ono sto zaista volim. Zato sto kada imam slobodno vreme ja ga potrosim "viseci" na Hangoutu. Tako da sam proslog meseca procitala samo knjigu "Kako preziveti ako si devojcica". To je knjiga o pubertetu i svemu sto devojcice "prezivljavaju" u njemu.



~ Proizvodi
Ovog meseca sam koristila dosta proizvoda, kao sto su labela, parfemi,...
1. Rosal SHINE ON ME
2. Colour Mania Balm
3. Dreams
O prvom i trecem proizvodu sam pravila recenziju, ukoliko niste pogledali evo linka: ROSAL i
DREAMS.
Posto nisam pravila recenziju o proizvodu pod broj dva, ukratko cu sada nesto reci. Rec je o labelu koje sam narucila preko Oriflame-a. Labelo je odlicno jer bas dobro neguje usne. Daje blagi rozi sjaj na usama i mnogo mi se dopada! :D Pakovanje je veoma lepo ukraseno. Na sredini se nalazi naziv labela koji je iz Very me kolekcije Oriflame-a. Labelo je roze-zelene boje jer je na sredini kruzic zelene boje. Mnogo mi se dopada! XD
Evo slike labela:



 ~ Filmovi
1. Gledala sam mnogo filmova "Rocky Balboa"
2. "Apollo 13"
Mislim da nema potrebe da komentarisem o prvom filmu jer predpostavljam da svi znate o cemu je rec. Sto se drugog filma tice... odlican je! ♥
Pogledajte ga i uvericete se i sami, a evo trilera:



Film je zaista O D L I C A N!!! ♥♥♥
~ Slatkisi


Prelepo!!! ♥
Proslog meseca sam jela dosta slatkisa. Bilo je tu Milke, malih cokoladnih kuglica,...
Tetka mi je donela iz Nemacke prelepe cokoladne kuglice, od bele i crne cokolade. Iako ja ne volim belu cokoladu, ove kuglice su bile prelepe! To je kao u maloj, preslatkoj konzervici. Takodje, donela je i male cokoladice sa likovima Mini Mausa, Miki Mausa, Paja Patka,... Stvarno je prelepo!
Ove i slika svega:







~ Citati
"Zivite dan po dan i obavljajte posao po posao. A zatim produzite prema onome sto dolazi posle. To ima smisla. Ne pokusavajte ziveti u proslosti, sadasnjosti i buducnosti, sve u isti cas. Uspesan je covek koji je naucio ziveti samo u sadasnjosti, ali se uvek krece prema onome sto dolazi posle."
Sto znaci da se ne treba osvrtati na proslost. Sadasnjost je ono gde treba da zivimo, ali opet treba da razmisljamo malo i o buducnosti.
"Ne idi ispred mene mogu te ne slediti. Ne idi ispred mene mogu te ne voditi. Jednostavno idi pored mene i budi moj prijatelj."
"Zivot nam vraca samo ono sto mi drugima dajemo." (Ivo Andric)
~ Slike
Evo nekoliko slika koje su mi ovog puta privukle paznju.













~ Video snimci



Obozavam njene video snimke, zar nisu odlicni?
~ Pesma
U februaru omiljena pesma bila mi je "Count On Me".



Nadam se da vam se dopada post!!!
Vidimo se!



12 коментара:

  1. Eh bas si se rapisala.Odlican post.
    Ja trenutno citam knjigu knjiga za svaku devojcicu.
    Takodje je izdaje kreativni centar.Cini mi se da su slicne.
    Inace hocuuu ja te cokoladice.Meni tetka kad je vrijeme Bozica i Nove godine iz Holandije donese neke kekse koji mirisu na medenjake,cimet...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, dala bih ti ja malo mojih cokoladica, ali sam ih pojela :P.
      Hvala!
      Citala sam i tu, ali mi se vise svidja ova.

      Избриши
  2. Odlican post. Zaista bih volela da procitam ovu knjigu "Kako da prezivis ako si devojcica". I da , mnogo mi se dopada ovo labelo , tako da hvala ti sto si ga pomenula u ovom postu jer se zaista vec duze vreme dvoumim oko kupovine labela jer mi uglavnom ni jedno ne odgovara u potpunosti. :/ ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno napisan post. Ovo labelo odavno koristim i jako sam zadovoljnaa. Citati i slike su mi se najvise dopali!

    sanjalica01.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. izvini molim te što ti nisam komala ovaj post ,stvarno je poseban <3 pogotovo ovi citati tako su inspirativni i mene opisuju :D ovo labello izgleda stvarno kjutić hahha xd odkad ovu riječ nisam rekla ,ah da ma baš sam sebi sada pustima all of me ovdje na blogu ,haha xd i ja sam imala pjesme na svom blogu i iskreno mene je to pometilo pogotovo od selene gomez the heart wants what it wants hahaha onaj uvodni dio hahah xd inače ,gledala sam od Beth ovaj video stvarno je kraljica!!!! :D i da nisi fer s ovim silnim čokoladama hahahhahahah xd <33333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hhahahaah XD, hvala na komentaru! ♥ Da li ti se svidja "All Of Me"? Mislim da je super! Stavi pesme na blog, zasto ne stavis? Da, Beth je super! To sto se za cokoladice tice, mogu se samo smeskati hahahahahahahahahaha xD!!! ♥ Sledeci put te zovem kod mene da ih zajedno pojedemo, hahaha.

      Избриши
  5. uh vidi ovdje ima i katy perry roar :D aaaj bože !!! ajm so heeeepiii! hahhaha

    ОдговориИзбриши