expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 21. фебруар 2015.

Recenzija Dreams

Hey! Evo novog posta. U pitanju je recenzija parfema i mleka za telo Dreams. Ovo sam dobila za rodjendan i odlucila sam da napravim ovu recenziju jer je parfem, kao i mleko za telo super!


Kao sto mozete primetiti, kutija je prelepa. Nemam reci. Meni se mnogo dopada. Na sredini je providna, pa mozete videti i kako izgleda parfem i mleko za telo, ali na sledecim slikama videcete jos bolje.
Da krenem prvo od parfema.




~ Izgled
Sam izgled parfema je po meni neodoljiv. Bocica je veoma neobicna. Prelepim slovima napisan je naziv parfema "Dreams", a ispod, nesto sitnijim slovima, pise "Women'secret". Tamo ima i da se nabavi, a takodje, videla sam taj parfem, bez mleka za telo (posto je dostupan i bez losiona za telo) u Lilly prodavnici. Slova su svetloroze boje.


~ Miris
Miris parfema je prelep. Nije previs jak, ni previse blag, negde izmedju, a ja to volim, pa je meni stvarno odlican. Ne volim jake parfeme jer me od njih boli glava, a ne volim ni previse blage jer se uopste ne osecaju, tako da je ovaj savrsen za mene. Tesko je ubosti savrsen parfem za mene, a jedan od takvih je ovaj i "Queen of Beauty". Kompozicija mirisa otvara se blistavim notama italijanskih mandarina (blistavost i energija), buket miomirisnog jorgovana (romantika i sanjarenje), zasladjen je sokovima nektarina. Najvise se oseca vocni sok narandzi, koji preliva buket rascvetalih ruza i egipatski jasmin.
~Dugotrjajnost
Parfem je poprilicno dugotrajan. Stavim ga pre skole i kada dodjem kuci iz skole, parfem se i dalje oseca. To mi se mnogo svidja kod njega. ♥
~ Ocene
- izgled: 10
- miris: 10
- dugotrajnost: 10

Sada nesto o mleku za telo.



~ Izgled
Izgleda kao obicna krema za ruke. Bele je boje, kao i svaka krema. Kao sto ste i primetili, oba proizvoda su u istoj boji, svetloroze boji, a i kutija je u toj boji. Volim ovu nijansu roze boje, mnogo je lepa, nekako nezna! <3


~ Miris
Miris je, naravno, isti kao i kod parfema. Moram jos jedanput reci da je miris neodoljiv, tako lep! ♥
~ Delotvornost
Mnogo mi se svidja! Iskreno, ne mazem ga mnogo jer ne zelim da ga sto pre potrosim, hahaha XD. Na primer uvece pred spavanje namazem i mogu vam reci da je prilicno delotvorno. Ne koristim bas redovno losine za telo, tako da mi je koza suva, ali kada ovo namazem uvece, ujutru mi je koza bas meka! Bas deluje! ♥ Takodje, mazem ga i na sake (koje su stalno suve) i mnogo pomaze!
~ Ocene
- izgled: 10
- miris: 10
- delotvornost: 10
Ova dva proizvoda preporucujem svima jer su odlicna! Ja sam prezadovoljna!!! ♥ Saznala sam da postoji i ovakav mini roll on spray za putovanja. Sigurno je i to dobro kao i ovo. Sada, predpostavljam da cete pomisliti kako ja samo hvalim ova dva proizvoda i kako oni nemaju mane. To je tacno! Probajte i uvericete se sami!
Do sledecg posta...








5 коментара:

  1. odlična recenzija <3 stvarno si ovo opisala tako dobro da bih i ja sada si kupila ovo ,haha xd imam osjeća da bi mi se isto tako svidjelo,ja volim te voćne mirise hahah xd ,ako sam dobro shvatila,ovo moram si nabaviti ? hahaha xd nego ja sam tebi odmah rekla da mi se izgled posebno svidio ,nekako je nježan ,iako ja mislim da bi to sve trebalo da bude više ljubi-bubi hahah xd ali hej i ovako izgleda odlično šta ja pričam :D
    -inače vjerujem ti kada mi kažeš za neki proizvod ,znam da bi isto tako da je loš rekla da je loš :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Heheheh, bas si me nasmejala ovim komentarom! ♥ Hvala! Ne bih lagala ni tebe,a ni nikog od vas da mi se proizvod svidja ako ti nije istina. :D Proizvodi su tako dobri i da, moras ih kupiti, hahaha XD!!! ♥

      Избриши
  2. Odličan post! :) Nisam ih probala ali kako si ih opisala mislim da su super. ♥
    (posetite moj blog:
    sandrin-kutak.blogspot.com
    pa ako vam se svidi folowajte ga!)

    ОдговориИзбриши