expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 22. март 2015.

Spring is coming ~ zajednicki post sa Sandrom Djukic ~ iznenadjenje

Hey! ♥ Evo novog posta! Ovaj post radim sa Sandrom Djukic (Sandra's diary). Kao sto i sam naziv kaze, prolece nam dolazi i povodom toga odlucile smo da napisemo post.



Evo par kombinacija za prolece pravljenih na Polivore-u.


 Ogrilica je predivna! ♥ Takodje, mnogo mi se svidjaju ove pantalone! Volela bih da imam jedne ovakve! Tih, kada bi meni kosa bila ovako neostecena, hahah...Ocena: 10.

 Ovo lance je prelepo. Inace, mnogo volim nakit! Takodje, frizura je super. Ocena: 10.

 Ovo je za bas toplo vreme. Ovde sam stavila i ove prelepe naocare. Tu su i papuce koje mi se mnogo dopadaju. Ocena: 9.

Frizura je odlicna! Sandale mi se takodje, mnogo svidjaju. Zar nisu lepe ove narukvice? Majica je odlicna! Ocena: 10.

Ova kombinacija mi se malo manje dopada od ostalih, ali moram reci da su ove baletanke i narukvice super! Ocena: 8.
Evo par slika poznatih u prolecnim kombinacijama.


Ovo je Jelena Rozga u nekoj prolecnoj kombinaciji. Bluza je mnogo lepa! ♥ Patike nisu lose, ali opet mogla je neke bolje da obuje, tako da ocena je 9.


Ovo je Sara Dzesika Parker. Ovo je vise za kisu, ali mi se haljina mnogo svidela, a i kaput pa sam ubacila ovu sliku. Ocena:10.



Nju sigurno svi prepoznajete, haha. To je Bethany Mota. ♥ Haljina je prelepa! Ocena:10.
Prolece je pravo vreme da se pokazete. Kada izadjete u grad mozete se malo i nasminkati. Malo maskare i senke mozete staviti ili jos nesto.
Nadam se da vam se svidja post! ♥ Obavezno pogledajte i Sandrin post!



4 коментара: