expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 27. март 2015.

Candy Tag

Alex P. (Beauty by Alex) me je nominovala da uradim ovaj tag. Odavno nisam radila tagove, tako da mi je ovaj dobro dosao. :D
1. Americke ili obicne palacinke?
- Americke palacinke nikad nisam probala, a obicne mnogo volim, tako da, obicne.
2. Slatki ili obicni kornet?
- Oba volim, ali ipak vise volim obicni. :)
3. Vanila ili cokolada?
- Kada je sladoled u pitanju, volim sve vrste, ali ovde bih se odlucila za vanilu.
4. Oreo ili Ginger-Bread?
- Ginger-Bread nikad nisam probala, tako da Oreo. ♥
5. Candy Cane ili Pepermint?
- Candy Cane. ♥♥♥
6. Topla cokolada ili caj?
- Ne volim toplu cokoladu, tako da biram caj.
7.  Yogurt ili CupCake?
- Naravno, CupCake, heheh xD!
8. Cokolada ili keks?
- COKOLADA, HAHAHAHA XD!!! ♥♥♥ Zna se, hehehe.
9. Jagode sa slagom ili kremom?
- Sa slagom.
10. Bombone ili Candy Corn?
- Bombone, hehe!
11. Maline ili kupine?
- Maline ☺.
Zahvaljujem se Alex sto me je nominovala! ♥
Nominujem:
- Jelenu N (Be Yourself)
- Anju Novakovic (Anja's magical world)
- Nataliju Kopanju (Nathalie)



12 коментара:

  1. Odličan post obožavam da čitam ovaj tag!

    Pogledaj moj blog,i učlani se:
    http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Super su odgovori. Ja sam inače velikiiiii fan OREO keksa. :)
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Ipak ja više volim toplu čokoladu. :*

    - Pročitaj i komentariši! :D
    http://savjetik.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post !
    Molim te da pogledas mo blog.Mnogo bi mi znacilo :)
    hvala ti

    gilrsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Heej izvini što ti prije nisam komala,ali uvijek si otvorim u prozorima mnoštvo blogova i dok ja njih iskomentarišem i ostavim im komentar ,zbunim se i uvijek zaboravim na tvoj ,izvini molim te <3 još jučer sam mislila komentarisati ,stvarno jesam.Ovako tag je genijalan,msm .o hrani je hahahahha xd ,kako i ne bi bio ? ja mislim da ja ne bih mogla izabrati između čaja i čokolade ja volim obje ,ili čokolada ili keks, izvinjavam se ko je pravio tag neka se meni javi ,moramo malo porazgovarati hahahha xd oke inače tvoji odgovori su meni uvijek slatki pogotovo kada pišeš to hehee ,to mi nekako slatko haha xd ne znam ni ja zašto :/
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hhahahahahahahaha XD, nema veze sto nisi odmah komentarisala! ♥ Drago mi je da ti se dopada post! Kada je u pitanju hrana, mora da je slatko, hehehehehhehehe XD!

      Избриши