expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 1. март 2015.

Poznate licnosti

Na inisijativu moje drugarice, odlucila sam da napisem danasnji post o Janis Joplin.
Janis Jyn Joplin je rodjena 19. januara 1943. godine, a umrla je 4. oktobra 1970. godine. Rodjena je u SAD-u. Bila je americka rok i bluz pevacica, tekstopisac i muzicki aranzer.
Karijeru je pocela ranih sezdesetih pevajuci rok i bluz u klubovima"Big Brother and the Holding Company". Kasnije je pocela da nastupa i kao solo pevacica uz pratnju bendova "The Kozmic Blues Band" i "The Full Tilt Boogie Band".











Karijera joj je trajala samo cetiri godine, ali i pored toga imala je dosta hitova kao sto su: "Down On Me", "Bye, Bye Baby", "Maybe", "One Night Stand",...
Objavila je 4 albuma i 5 singlova.
Casopis "Rolling Stone" je je uvrstio na 46. mesto na listi 100 najvecih umetnika 2004. godine, a 2008. godine se nasla na 28. mestu na listi 100 najboljih pevacica.
2005. godine je dobila Grammy nagradu za zivotno delo.
Nazalost, umrla je u 27. godini zivota jer je koristila drogu i alkohol. Preminula je u hotelskoj sobi u Los Andjelesu od posledica predoziranja.
Ljubav prema muzici je nasledila od roditelja. Njena mama je nastupala, ali ne profesionalno.
U skoli je nisu voleli jer se stalno izdvajala iz mase svojim nacinom odevanja i stavovima.
1963. godine je napustila fakultet i preselila se u San Francisko jer je u jednim novinama izasao clanak koji je na veoma los nacin opisao njen nacin zivota. U San Francisku je nastupala u jednom kafeu i posle nastupa je sakupljala novac setajuci od stola do stola.



Pesma je prelepa, zar ne?
Prekretnica u njenoj karijeri bio je nastup "Big Brother and the Holding Company" benda. Natup je odrazan 17. juna 1967. godine i dobio je mnogo pozitivnih kritika! Tako da je zbog toga Janis zajedno sa bendom nastupala i sledece veceri.
Njena obrada pesme "Ball and Chain" pustana je u reklami.
Nadam se da vam se ovaj post dopada! Nadam se i da ce se svideti mojoj drugarici koja je trazila da pisem o Janis! ♥
Voli vas vasa...



15 коментара:

  1. Vrlo zanimljiv post Andjela! Super post! ;)
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Veliki sam fan Dženis Džopiln, nadam se da možeš posetiti i moj blog - nova sam pa bi mi dobro došli neki saveti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopao post! Poseticu tvoj blog. ♥

      Избриши
    2. Htela sam da posetim tvoj blog, ali ne znam adresu, a kada kliknem da trazim preko google+ pise da profil nije dostupan. Molim te, ostavi adresu! :D

      Избриши
  3. Zanimljiv post. Nikada ranije nisam cula za ovu pevacicu, tako da je bilo lepo saznati nesto novo. :)

    Novi post na blogu ---> girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela ✿

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo me podsjetilo na neki za koji sam tek saznala bend i to jugoslovenski EKV ,oni su isto bili rokeri sve u svemu ,ja ne znam o njima previše ali nekako me njena sudbina podsjeća na njih ,ustvari tačnije na onu curu iz tog benda ,ona se drogirala i umrla ..ja i dalje ne znam zašto ona mene podsjeća na ovu o kojoj si ti pisala,hahha xd ja ni ne znam šta mi je zapravo,danas sam takoo dobre volje (dobila sam pet i z hemije kod najgoreg prof. ali pravićemo se da nije ništa hahah xd) .... nego jesam ja rekla da ja za nju nikada nisam čula? aj,pa nisam,ali evo sada sam imala šasnu da malo više pročitam o njoj i da zapravo pored čitanja malo i poslušam njenih pjesama,odlična je,čak je dobila i Grammy aaaj vidi ti to..
    trenutno pišem komentar i pišem s tobom,pozz sebe i anu naravno <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahhahahaha XD mnogo me je nasmejao ovaj komentar i hvala na tome. Kako 5 iz hemije nije nista, hahahaha XD?! Naravno da jeste!!! Svaka ti cast!!! ♥ Eto, sada si saznala nesto o Janis. Dobro, iste su im sudbine, pa te podseca, hehehe XD. Pozdravicu Anu, svakako!

      Избриши
  5. Анониман4. март 2015. 08:34

    Super post i jako zanimljivo,haha. :D Imala sam priliku upravo da saznam nešto više,poslušala sam neke pjesme i sve 5. <3

    Novi post na mom blogu,očekujem tvoje mišljenje. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Jasko zanimljiv post. Imaš divan smisao za pisanje
    http://suzanas1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!

    http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши