expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 15. март 2015.

Poznate licnosti

Odlucila sam da pisem o pevacu kog sam skoro mnogo zavolela. U pitanju je Gary Barlow.
Gary Barlow je rodjen 20.01.1971. godine. On je engleski kompozitor, pijanista i muzicki producent.
Njegova ljubav prema muzici pocela je u ranom detinjstvu.
1986. godine, sa petnaest godina  je usao u BBC. Nakon dostizanja do polufinala, pozvan je da snimi svoju pesmu.
Ima starijeg brata koji se zove Ian.
Njegov glumacki debi dosao je 2000. godine, ubrzo nakon sto se ozenio.
 Sa 19 godine usao je u bend "Take That". Vecinu pesama je sam napisao. Svetski veliki hit je "Back For Good".



Veliki napredak ovog benda bio je 2011. godine. Gary je dobio mnogo nagrada zajedno sa bendom.







Ucestvovao je u mnogim humanitarnim akcijama.
Snimio je duet sa Elton John. Pesma se zove "Face To Face".



Pesma koja mi se najvise svidja je:


Zar nije odlicna? Spot mi se mnogo dopada! ♥
Upoznao je svoju zenu jos kada su bili tinejdzeri, ali tada nisu bili par. Kada je Dawn pocela da radi kao plesacica u njihovom bendu, postali su par i vencali se 2000. godine.



Ovom slikom zavrsavam jos jedan post "Poznate licnosti". U komentarima napisite o kome zelite da pisem u sledecem postu. 
Takodje, ako imate neku zelju koju jos pesmu da ubacim na blog, recite. Postavljajte pitanja na asku bloga http://ask.fm/Andjelinkutak.



6 коментара: