expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 8. март 2015.

Poznate licnosti

Posto sam predprosle nedelje pisala o Sabrini (Maya), ove nedelje pisem o Rowan (Riley) iz serije "Girl Meets World".
Rowan Blanchard je rodjena 14. oktobra 2001. godine. Ona je americka glumica. Najpoznatija je po ulozi u seriji na Disney kanalu pod nazivom "Girl Meets World".











Rodjena je u Los Andjelesu.
Ima dva mladja brata.
2013. godine je pocela sa snimanjem serije na Disney kanalu. Takodje, ona i Sabrina zajedno pevaju pesmu na pocetku serije.
Pocetkom januara 2015. godine pocinje sa snimanjem filma na Disney kanalu "Invisible Sister".



2011. je igrala u akcionom filmu pod nazivom "SpyKids- All the Time in the World". Film je odlican, gledala sam ga.



To je, takodje, bila njena prva glavna uloga.



2012. godine je dobila nagradu za najboljeg mladog umetnika.
Izvinite sto je post kratak, ali nisam uspela da saznam vise informacija o njoj. ♥
Do sledeceg posta...



6 коментара:

  1. odličan post,meni je ona tako simpatična ,u drugu ruku tako slatka :D nisam gledala ni jedan film s njom niti seriju ...poprilično je mlada :D hahaha xd ovaj prvi gif mi je taaako sladak hahaha xd tamam sam se uživila i ti prestaneš hahah ax al dobro mislim da je ok,jer iskreno vjerujem da nema baš mnogo informacija o njoj...al jako mi se sviđa to što ti zapravo pišeš o poznatim za koje ja baš i nisam čula i onda mene to posebno zainteresira . :D i nikada do sad nisam primjetila ovdje na pozadini da piše : Leave a little kindness wherever you go' - to je tako lijepa rečenica :D i u potpunosti se s njom slažem :D hej izvini ja stvarno sada nemam vremena da duže komentarišem ,možeš i vidjeti da je sad 00:04 hahaa xd :D tako da stvarno moram još da napišem sastav iz engleskog ,sve me čeka sorri <33 nemoj mi zamjeriti molim te :)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na prelepom komentaru! ♥ Preporucujem ti da pogledas i seriju i film! Super su! Hahahahahahha, pa nazalost nije bilo vise informacija pa sam morala da prestanem, a inace da je bilo vise ne bih. Hahahaa, drago mi je da ti se dopada recenica koja se nalazi na pozadini! ♥ Zasto bih ti zamerila, komentar nije kratak, da je bio duzi, bio bi duzi i od ovog posta, hahahahaha XD!!! ♥

      Избриши
  2. Post je supeeer ♥
    Pogledajte moj blog,ako vam se svidi uclatite se :) ♥♥♥

    http://sanjafashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман14. март 2015. 15:52

    Odličan ti je post.. Sve pohvale :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши