expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 22. март 2015.

Poznate licnosti

Razmisljala sam dugo o kome danas da pisem posto vi niste komentarisali, to jest jeste, ali sam ja o njima vec pisala, hahaha. Tako da ne znam vise o kome nisam, hahaha xD. Posto upravo gledam X Factor, cula sam onu svima poznatu pesmu Maye Sar i odlucila da pisem o njoj. :)
Njeno pravo ime je Maja Sarihodzic, a umetnicko Maya Sar.  Rodjena je u Tuzli 12. jula 1981. godine. Ona je poznata pevacica.











Pre nego sto je pocela solo karijeru, Maya je pevala kao prateci vokal mnogim poznatim pevacima.
Njen prvi singl je objavljen u martu 2010. godine pod nazivom "Nespretno". Ova pesma je postala veliki hit u Bosni i Hercegovini, kao i u drugim zemljama.
Najveci hit je pesma "Korake ti znam" za koju sam ja saznala zahvaljujuci mnogim emisijama gde se osobe takmice u pevanju.


Pesma je prelepa! ♥
Odrasla je u Pecnicama gde joj je majka radila kao nastavnik muzicke kulture u osnovnoj skoli. Od nje je Maja nasledila talenat za pevanje i zahvaljujuci njoj je zavolela muziku.
Dva puta je ucestvovala na Evroviziji za Bosnu i Hercegovinu, 2004. i 2011. godine kao prateci vokal i jednom (2012. godine) pevajuci pesmu "Korake ti znam".
Nazalost, o ovoj pevacici nema bas mnogo informacija, pa ne mogu da nastavim sa pisanjem ovog posta. Nadam se da vam se ovo sto sam do sada napisala dopalo. ♥



10 коментара:

  1. Nice post dear! !
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/pearl-neck-skater-dress-with-lucluc.html

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post. ♥ Odabrala si zanimljivu licnost. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo volim njene pesme, a takodje prelepa je! Svaka cast za izbor! <3

    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. JA STVARNO VOLIM MAYU SAR I NJENE PJESME AL STVARNO ONA JE PRAVI PRIKAZ PJEVAČA U DANAŠNJE VRIJEME... IAKO BAŠ ZBOG TOGA I NIJE DANAS MEĐU NAJPOPULARNIJIM PJEVAČIMA,PA DEFINITIVNO SAM NOVO NEŠTO SAZNALA,JA O NJOJ NISAM ZNALA AMA BAŠ NIŠTA,MSM JESAM PJESME,S OVOG NOVOG ALBUMA ZNAM PAR ALI OVAKO NISAM BAŠ PREVIŠE ZNALA,NEKAKO SE NE POJAVLJUJE PREVIŠE U JAVNOSTI NITI PRAVI SKANDALE, STVARNO ŽIVI NEKI MIRNI ŽIVOT. HAAHHA XD NISAM ZNALA OVO ZA 2004 G. GLEDALA SAM NJEN NASTUP NA EVROVIZIJI SA PJESMOM ,KORAKE TI ZNAM I TO MI JE JEDNA OD NJENIH OMILJENIH PJESAMA,<333 INAČE ČULA SAM DA ONA PREDAJE U MUZIČKOJ ŠKOLI,SADA KOLIKO JE TO TAČNO ,NI SAMA NISAM SIGURNA .HAHAHHA XD ALI MOŽDA SAM TO POVEZALA I SA NJENOM MAJKOM KO ĆE ZNATI ?HAHAHHAH XD
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopada post!!! ♥ Hahahaha, mozda si pomesala, zaista ne znam, hahaha XD. Ona je jedna od retkih ciji privatan zivot ne dolazi u javnost, malo je takvih poznatih licnosti, ali veovatno zbog toga i nije mnogo poznata. Sve u svemu, hvala na komentaru! :-)

      Избриши