expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 5. децембар 2014.

Emo

Ovaj post mi je trazila da napisem Monster High Girl (girlsblog1112.blogspot.com), koja je osvojila drugo mesto na takmicenju. Da pocnemo!
Emo je osoba ciji je zastitni znak nacin odevanja.
Nose majice svog omiljenog benda, boje nisu odredjene. Majica moze biti i sa kapuljacom i bez, svejedno je, samo ako se toj osobi to svidja. Takodje, nose i veoma uske pantalone, koje su najcesce crne. Lancici su neizostavni detalji kod emo osoba i svaki dan nose barem po jedan. Pored lancica, nose i bedzeve. To mogu biti bedzevi sa slikom omiljenog benda ili sa slikom koji govori o trenutnom raspolozenju emo osobe. Na primer, ako je ta osoba tog dana tuzna nosice neki bedz koji to pokazuje, ako je srecna nosice takav bedz,... Nose i crne narukvice sa bodljama.






Takodje, cesto nose i kaiseve sa kockicama, bodljama,...


Po frizurama su cesto prepoznatljivi.





Emo se prepoznaje po tome sto nikada ne priznaje da je emo, po tome sto je jako emotivna osoba, po tome sto ima mnogo virtualnih prijatelja sa kojima svaki dan prica, imaju mnogo problema u zivotu,...
Vecina emo osoba svira neki instrument, poput gitare, klavira, violine ili bubnjeva. Muzika koju slusaju je rok. Vecina njih pise poeziju, pesme, crta,...
Emo je nesto normalno u odrastanju. Naravno, nisu svi emo osobe.
Emo nije sekta, kao sto neki misle, to je pokret. Njihov bes koji sakupljaju usmeravaju prema sebi, ne prema drugima. Autoagresija i samoubistvo za pripadnike ovog pokreta je vid protesta, izraz decijeg bola, neprihvatljivosti, neshvacenosti. Zele da budu prihvaceni u drustvu, da budu drugaciji, jedinstveni i onda se odlucuju za ovaj pokret. Imalo je mnogo pripadnika ovog pokreta koji su izvrsili samoubistvo, ili hteli da urade isto, ali su na kraju bili spreceni. Cesto placu, ljubav i paznja su im najvaznije. Vecina dece zapravo nije emo osoba nego pokusavaju to biti i pricaju kako su u depresiji, a zapravo nije bas tako.
Nadam se da vam se post dopada, s obzirom na to da sam ga dugo pripremala! :-)
Do sledeceg posta,


14 коментара:

  1. Super post, kao i ceo blog ;)


    Učlani se u moj blog ako želiš :) http://andjelinkutak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super ti je blog :) Uclanila sam se :)
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis
    http://nina-way.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti je blog samo tako nastavi :)
    Učlanila sam se, nadam se da ćeš uvratiti http://magic-world-by-luna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim recima!!! :-) Pogledala sam tvoj blog i mnogo mi se dopada, uzvratila sam uclanjenje. Svaka cast, s obzirom da imas vec 10 citalaca (ukljucujuci i mene), a rek si pocela sa blogovanjem.

      Избриши
  4. vidiš meni je ovo sve super,saznala sam mnogo stvari koje nisam do sada znala, svaka čast na ovom postu i uloženom radu u njega. Samo tako nastavi ;) <3

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim recima, mnogo mi je drago da ti se post svidja!!! ♥♥♥ Pogledacu tvoj blog.

      Избриши
  5. Super post!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! :)
    http://magicland6.blogspot.com/
    Ako mozes udji na moj blog i uclani se, hvala! ♥

    ОдговориИзбриши
  7. SJAJAN POST,PONOVO SMO POCELE DA PISEMO,PA MOZES DA POGLEDAS NAS NOVI POST♥♥♥
    http://teenbestfriend.blogspot.com/2014/12/its-christmas-time.htm

    ОдговориИзбриши