expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 21. децембар 2014.

Poznate licnosti

Hvala sto ste komentarisali o kome zelite da pisem! ♥ Kao sto sam obecala, danas pisem o Debby Ryan. To je trazila Anja Novakovic, tako da se nadam da ce ti se svideti.
Deborah Ann "Debby" Ryan je rodjena 13. maja 1993. godine u Hantsvilu. Ona je poznata americka glumica, pevacica, plesacica, tekstopisac, modna kreatorka i model. Glumela je u mnogim serijama i filmovina na Disney kanalu. Na taj nacin se i proslavila. Najpoznatija uloga joj je u seriji "Zak i Kodi: Ugodan zivot na palubi", kao Bejli.
Sa 10 godina je naucila da govori grcki. Zivela je u Nemackoj do svoje 10. godine.
Prva uloga joj je bila u seriji "Barni i prijatelji". Nakon toga je nastupila u dve epizode druge sezone "Hannah Montana".
U filmovima "16 Wishes" i "Radio Rebel" je nastupala u glavnoj ulozi. U veoma popularnoj seriji na Disney kanalu "Jessie" je, takodje, nastupila u glavnoj ulozi.






Najpoznatija pesma joj je "We Got A Beat" iz filma "Radio Rebel".



Seriju "Jessie" je pocela da snima 2011. godine. Takodje, otpevala je i pesmu "Hey Jessie".

Meni se ova serija mnogo dopada, a vama?
U julu 2012. godine je pocela da radi na svojoj liniji odece za 2013. godinu.
Zna da svira gitaru i klavir. Pesme pise uz starijeg brata.
2013. godine je napravila svoj bend "The Never Ending".
Da li vam se dopada post? Sledece ne delje pisem o 5 seconds of summer.



6 коментара:

  1. Dopada mi se post.Iako nisam gledala ni jednu epizodu u kojoj je glumila.I saznala sam za sada ono osnovno što treba da se zna o njoj.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na lepim recima! Veruj mi odlicna je glumica i pogledaj seriju "Jessie" ako zelis, super je.

    ОдговориИзбриши
  3. Jedna od mojih omiljenih glumica, odlično glumi, a i jako je slatka nekako. Super post! :)

    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, simpaticna je, a i super je glumica. Hvala! <3
      Poseticu tvoj blog. Uclani se u moj blog ako zelis.

      Избриши
  4. Imaš divan blog, nastavi ga i dalje pisati.
    Pozdrav iz Hrvatske!
    P.S. posjeti i moj blog, tek ga počela pisati,a novih čitatelja nikad dosta :) Možemo se i followati putem GFC-a.Akosi za, ostavi komentar na mome blogu.Ugodni praznici!
    XOXO
    Ness
    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na divnom komentaru!!! ♥ Nastavicu da i dalje pisem blog. Pozdrav i tebi! Poseticu tvoj blog!!! Hvala, i ja ti, takodje, zelim srecne praznike!

      Избриши