expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

понедељак, 29. децембар 2014.

Praznicne zelje (5)

Ovo je predzadnji praznicni post na mom blogu. Zadnji ce biti u cetvrtak. Znam da je to posle Nove Godine, ali videcete zasto. Danas pisem o pripremi za novogodisnje vece.
Kako se ja pripremam za Novu Godinu:
1. Jelka


Pre svega da vam pokazem jelku. Pa, da li vam se svidja? Mala je, ali nema veze.
2. Ukrasi po kuci







 3. Mali DIY
~Potrebno
1. Bombona
2. Ukrasni papir u praznicnom stilu
3. Selotejp traka
4. Makaze
1. korak
Bombonu uvijte u ukrasni papir.
2. korak
Umotajte ukrasni papir na vrhu kao kod svih bombona i zalepite selotejp na to mesto, da vam se ne bi otvorilo.
3. korak
Na vrhu gde ste zalepili selotejp traku malo secnite ukrasni papir.
To treba ovako da ispadne:




Ove bombone sam dobila iz Francuske, ali posto tako upakovane bombone ovde ne postoje, mozete ih sami napraviti.
 Da li vam se svidjaju?
4. Petarde
To jos nisam kupila, ali naravno da hocu jer Nova Godina nije nista bez petardi, raketa, bombica,... Volim da to kupujem sa ocem svake Nove Godine. Najbolje od svega je sto mi je rodjendan 30. decembra (sutra), pa uvek drustvo i ja bacamo petarde u gradu! XD Prosle godine smo bacali petarde i dosla komunalna policija i mi smo otisli na drugo mesto i tamo bacali. Jedne godine smo bacili neku veliku petardu ispred banke i ukljucio se alarm i mi smo brzo otisli! XD Hahahahaa!!!
To je moja priprema za novogodisnje vece. Nadam se da ste uzivali citajuci ovaj post!
Vidimo se u sledecem postu,





6 коментара:

  1. Zanimljiv post.Svidja mi se kako si okitila jelku.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlično si ukrasila jelku.Dopadaju mi se ukrasi ,kao i mali DIY

    ОдговориИзбриши
  3. ee sada sam postavila novi post,mozes da vidis i komentarises ako ti se svidja! :)
    a za tvoj blog nemam reci,stvarno je savrsen! :)
    Obozavam ga..
    http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши