expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 20. децембар 2014.

Praznicne zelje (2)

Evo nas u drugom praznicnom postu! Da li vam se svideo prosli ovakav post?


Evo jedne pesme za pocetak posta.



Nisam planirala da u svakom postu bude neke praznicne pesme, ali nisam mogla da odolim. XD
Zimu mnogo volim, mislim da je glupo da nabrajam razloge jer ih svi znamo, ali zasto da ne. Samo kada pomislim na sankanje, pravljenje sneska... i jos mnogo cari zime... Grudvanje ne volim mnogo, ali zato obozavam da se valjam u snegu i pravim andjela. Volim da sedim kuci i gledam neki lep praznican film i pijem caj ili neki sok. Ako ne znate neki lep praznican  film tu je "The Ultimate Christmas Present". Film je odlican. Ja sam ga gledala preko Disney-a, pa ako ga niste pogledali preporucujem ga.
Ako, umesto filma, volite da sedite i citate neku interesantnu knjigu, preporucujem "Bezazlene lazi" ili "Boze da'l si tu ja sam Margaret". Iskreno, meni se vise dopala knjiga "Bezazlene lazi", a pisac je Keti Hopkins, ali ni ova druga nije losa. Takodje, moja preporuka su i knjige od Gijom Musoa i od Sidni Seldona. Njihove knjige su odlicne, ali ja vise volim Gijom Musoa.



Mislim da nema potreba da vam pricam sta se radi u knjizi jer to mozete procitati na slici poslednje stranice knjige. Samo vam mogu reci da mi se knjiga MNOGO dopala!!! Savrsena je!!! Videcete i sami!






Pisac ove knjige je Dzudi Blum. Knjiga je zanimljiva. Radi se o devojcici Margaret koja se preselila iz Njujorka u predgradje. Konacno oseca da pripada ovoj sredini kada ona i njene nove drugarice naprave tajni klub gde pricaju o licnim stvarima. Medjutim, postoje neke stvari o odrastanju o kojima Margaret ne moze da prica sa drugaricama, vec pronalazi nekog drugog za to.
Sada slede novogodisnje slike.





 Christmas is coming!!! ♥






 Ova slika nema veze sa praznicima, ali sam je stavila kao primer kolaca za praznike.






 Jedva cekam da kitim jelku, a vi (osim ako vec niste)?


 Kako lepa slika, zar ne?


























 Mery Christmas! ♥


 Mislim da je super ideja da napravite neki cokoladni kolac i stavite kockicu cokolade na vrh. Slika je super!





 Mozete ovako zapakovati poklon za neku vama dragu osobu. Pisacu vam o poklonima u nekom o narednih postova "Praznicne zelje".


 Patofne su preslatke!!! ♥








 Kako ja volim sankanje i skijanje i sneg!!! Nazalost, ove godine nece biti snega! :-(








 Sneeeg!!! ♥














Da li vam se dopadaju slike? Meni su odlicne! Kada sam pocela da stavljam slike sa We ♥ it, nisam mogla da stanem. Zbog toga sam stavila ovoliko slika i nadam se da vam se svidjaju.
Nadam se da vam se post dopada!!! <333
Vidimo se!





6 коментара:

  1. Prelepe slike kao i pesma .Sjajan post.Šta drugo reći.

    ОдговориИзбриши
  2. -jako zanimljiv post, moram ti reći da ću pokušati naći i pročitati te knjige.imam novi post pa ako imaš vremena posjeti me : iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!!! :-) Knjige su odlicne, mozes ih naci u biblioteci ako ne zelis da kupis. Naravno da imam vremena, poseticu te.

      Избриши