expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 7. децембар 2014.

Poznate licnosti

Zdravo! Odlucila sam da danas pisem o Eminemu. Pre nego sto pocnemo zelim da se zahvalim za 21 citoca i 1951 pregled! Hvala puno!!!
Kao sto sam vec rekla, uskoro ce biti iznenadjenje, zapravo dva! Bice i praznicnih postova, samo da nadjem malo vise vremena za to. Da predjemo na temu posta.
Marsal Brus Meters III je rodjen 17. oktobra 1972. godine u SAD. Poznat je muzicar, reper, producent, tekstopisac i glumac. Njegovo umetnicko ime je Eminem.
Majka ga je odgajila jer je otac napustio porodicu pre nego sto je Marsal napunio 2 godine. Jos kao tinejdzer je poceo da se interesuje za hip hop muziku.
1991. godine je njegov ujak izvrsio samoubistvo, sto je Marsal tesko podneo jer je bio vezan za njega, pa je istetovirao "Ronnie R.I.P." na gornjem delu leve ruke.
Brzo je stekao popularnost drugim albumom koji je objavio 1999. godine. Album se zvao "The Slim Shady LP". Taj album je osvojio nagradu za najbolji rep album. Zahvaljujuci trecem albumu, stekao je jos vecu popularnost jer je to bio najbrze prodavani album u istoriji SAD. Ovaj i naredni album su, takodje, osvojili nagradu za najbolji rep album, a Eminem je bio prvi umetnik koji je uspeo da osvoji takvu nagradu sa tri uzastopna albuma.






2002. godine je osvojio Oskara za najbolju originalnu pesmu "Lose yourself" iz filma "8 mile", u kom je igrao glavnog lika. 2005. godine, nakon turneje je napravio pauzu, pa mu je prvi album nakon albuma iz 2004. godine "Encore", izasao 15. maja 2009. godine pod nazivom "Relapse". 2010. godine je po cetvrti put osvojio nagradu za najbolji rep album sa albumom iz 2009. godine. On je prodao preko 80 000 000 albuma sirom sveta i zbog toga je postao umetnik sa najbolje prodavanim albumima.


Ova njegova pesma mi se mnogo svidja, a vama?
Eminem je rangiran na 82. mesto liste 100 najpoznatijih umetnika svih vremena. Postigao je 9 prvih pozicija na "Billboard Top 200" listi, 2 za rad u bendu "D12" i 7 kao solo pevac.
To bi bilo to! Vidimo se!


8 коментара:

  1. Awwwwwwwwwww,ljubav moja<333333333333333333333333333333333

    ОдговориИзбриши
  2. Iskoristicu ovaj post da te obavestim da sam te tagovala za Liebster Award na mom blogu: OVDE :)
    :) Nadam se da ces da ucestvujes :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. Tagovala sam te i ja http://bestfriends000.blogspot.com/2014/12/liebster-award-tag.html

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post za sve Eminemove obožavaoce. :)

    Poseti moj blog i zadnji post, izašao je novi post u rubrici 'U stilu poznatih': http://shineperfection.blogspot.com/2014/12/u-stilu-poznatih-vanessa-hudgens.html :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Poseticu tvoj blog i pogledacu zadnji post. Uclani se ako ti se dopada moj blog.

      Избриши