expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 12. децембар 2014.

Brzi i zdravi recepti sa cokoladom

Zdravo! Sta radite? Za ovim postom je izrazila zelju Monster High Girl. Evo, zelja joj se ispunila.
Kao sto vidite, naslov posta je "Brzi i zdravi recepti sa cokoladom". Iskreno, tesko je naci zdrave cokoladne recepte, tako da ce ovi, uglavnom, biti brzi, ali ako jedete u malim kolicinama, ne skodi vam mnogo.
1.Medeno srce
Ovo je moj omiljeni kolac, obozavam ga!!! Toliko ga volim da sve pojedem za jedan dan, uz malu pomoc mame i sestre! Bas sam ga jela pre nekoliko dana! To je moj slatki greh, o kome sam vam pricala. Ja ovaj kolac cesto nazivam "cokoladni kolac" jer nemam kalupe u obliku srca, pa zbog toga je cetvrtastog oblika, a pun je cokolade, tako da je to razlog zasto sam ga tako nazvala. Evo i slike.





Sada vam je jasno zasto ga zovem "cokoladni kolac".
Potrebno:
1 casa vode (koristite solju za jogurt)
1 casa secera
3 kasike dzema
1 kasicica sode bikarbone
1 kesica cimeta
100g cokolade

Priprema:
Sve sastojke sem cokolade izmesati kasikom. Staviti u podmazan pleh i peci 10 minuta. Vrucu koru premazati dzemom, a 100g cokolade rastopiti i preliti preko dzema.
2. Brzi kolac
Potrebno:
2 jaja
10 kasika secera
7 kasika ulja
2 kasike kakaa
7 kasika brasna
1 prasak za pecivo
4 kasike griza
10 kasika mleka
200g slaga
Priprema:
Penasto umutiti 2 jaja sa 10 kasika secera, pa dodati 7 kasika ulja, 2 kasike kakaa, 7 kasika brasna, prasak za pecivo, 4 kasika griza i na kraju 10 kasika mleka. Peci na 200 stepeni. Pecen kolac prohladiti i preliti sa 1/2 litra hladnog mleka, premazati dzemom od kajsija ili sljiva. Ohladiti kolac i premazati sa 200g slaga.
3. Coko moko torta
Potrebno:
4 jaja
4 kasike secera
4 kasike brasna
4 mlevena oraha
250ml cokoladnog mleka
Priprema:
Ispeci tri kore od ovih sastojaka sem cokoladnog mleka. Kore peci oko 15 minuta na 220 stepeni. Vrucu koru izvaditi iz pleha i odmah preliti sa 250ml cokoladnog mleka (ponoviti isto to sa ostale dve kore).


4. Cokoladne kocke
Potrebno:
100 grama cokolade
100 grama maslaca
50 grama brasna
100 grama secera
1 prasak za pecivo
3 jaja
100 grama oraha (naseckanih)
Priprema:
Rastopiti 100g cokolade sa 100g maslaca. Izmesati 50g brasna, 100g secera, prasak za pecivo i malo soli. U to sipati toplu cokoladu, zatim 3 jaja i naseckanih 100g oraha. Sipati u pleh i peci na 180 stepeni 30 minuta.


5. Brzi gonzales
Potrebno:
3 jaja
10 kasika secera
13 kasika brasna
1 solja ulja
1 solja mleka
1 prasak za pecivo
17 kasika vode
2 kasike kakaa
Priprema:
3 jaja, 10 kasika secera, 13 kasika brasna, solju ulja, solju mleka i prasak za pecivo ispeci i iseci na kocke.
Treba da napravite sirup od 17 kasika vode, 10 kasika secera i dve kasike kakaa. Sjedinite sve to i ostavite da provri. Sirup je gotov.
Vrucim sirupom prelite kolac.



To je to! Ako nesto od ovoga napravite posaljite mi sliku na meil andjelanovakovic2000@gmail.com.
 Samo je prva slika moja, a ove ostale su sa neta, to mozete videti i po tome sto je samo prva sa potpisom.
 
     



 

5 коментара:

  1. Coko moko tortu sam pravila nekoliko puta, super je. Jako sam se radovala ovom medenom srcu, ali mislim da nesto nije dobro jer mi nije jasno od cega se pravi kora, ili je mozda kupovna. Sve u svemu super post :)

    Poseti moj blog : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Delimo misljenje za coko moko tortu. Kora nije kupovna. U postu sam napisala: "Sve sastojke sem cokolade izmesati kasikom. Staviti u podmazan pleh i peci 10 minuta." Tako se pravi kora. Sastojci su navedeni iznad pripreme. Hvala sto si mi rekla da mi je super post! ♥ Poseticu tvoj blog.

      Избриши
  2. Moja mama pravi neke kolace bez glutena a to bi trebalo da znaci da su zdravi. No mene nije briga, vazno je da su od cokolade!!! Super post! :)

    ОдговориИзбриши