expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 30. новембар 2014.

Poznate licnosti

Sta radite? Evo ga post o poznatim licnostima. Pisacu o Rihanni. Pre nego sto pocnemo, htela bih da najavim jedno malo iznenadjenje za decembar (odmah da znate da nisu nagrade ili takmicenje).
Robyn Rihanna Fenty je rodjena 20.02.1988. godine na Barbadosu. Poznata je pevacica, manekenka i tekstopisac.
Roditelji su joj se razveli kada je imala 14 godina. Njena majka je poreklom iz Gvajane, a otac joj je irskog porekla. Ima dva mladja brata. Pevanjem je pocela da se bavi sa sedam godina.
2004. godine, Rihanna je pobedila na skolskom izboru lepote. Sa drugaricama je osnovala muzicku grupu koju su predstavili muzickom producentu. Medjutim, producent je ponudio ugovor samo Rihanni, a ne i ostalim clanovima grupe. Njeni demo snimci su se ubrzo nasli u mnogim produkcijskim kucama, ali i u kuci "Def Jam Recordings".






 Od 2005. do 2009. godine je objavila cetiri albuma. Cetrvti album "Roter R" ju je napravio svetskom zvezdom. Treci album joj je, takodje, doziveo veliki uspeh, a tri singla sa tog albuma su dostigla 1. mesto na Bilbord hot 100 listi. Ta tri singla su "Umbrella", "Take a Bow" i "Disturbia". Zahvaljajuci ovim albumima postala je veoma popularna na Barbadosu, a i u Sjedinjenim Americkim Drzavama.
Najpoznatije pesme su joj: "Disturbia", "SOS", "Pon de Replay" (sa ovim singlom je dozivela svetski uspeh),...


Njen prvi album je bio "Music of the Sun", a drugi je "A Girl Like Me", sa kojeg su se izdvojili singlovi "Unfaithful" i "SOS".
2006. godine je odrzala svoju prvu turneju pod nazivom "Rihanna: Live in Concert Tour", koja je obuhvatala tri drzave.
To je to! Nadam se da vam se post dopada. Ako vam se dopada mozete kliknuti na nesto od onog zabavno, interesantno, kul.
Ako imate neku zelju o cemu bih mogla da pisem napisite u komentarima ispod ovog posta ili na stranici sa zeljama.



10 коментара:

  1. A Unfaithful mi je njena najbolja pesma ikada :)
    Kiss
    http://kapege23.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da si procitala post i da ti se dopao! ♥
    Pogledacu tvoj blog.

    ОдговориИзбриши
  3. Lep post!Pogledaj moj blog i reci mi sta mislis http://mycrazycorner123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Bas zanimljiv post. Saznala sam neke stvari o njoj koje nisam znala :)

    http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post!! Danas sam otkrila tvoj blog i jakooo je kull!!

    Posjeti i ti moj blog i follow/juj me! <3 http://girlwithstyle1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti puno!!! Posetila sam tvoj blog i pratim te. Blog ti je super!!! Puno srece u daljem radu! Samo napravi opciju "citaoci".

    ОдговориИзбриши
  7. Jao ja obozavam Rianinu muziku!!! Super ti je post btw :)

    http://rancicmilena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala na lepim recima, drago mi je da ti se post dopada! :-) Pogledacu tvoj blog.

    ОдговориИзбриши