expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

четвртак, 11. децембар 2014.

Praznicne zelje (1)

Napokon jedan praznicni post na blogu!
Ne zelim da ovim postovima kopiram druge blogere, tako da cu se sto vise truditi da ne pisem nesto poput njih. Necu da objavim "to do" listu jer cu time kopirati ostale, a i nemam neke posebne planove.
Mislim da je vreme da pocnem da pisem o ovoj temi.

Da li vam se svidja slika? Meni je super, a i mislim da se dosta razlikuje od praznicnih slika sa drugih blogova.

Mislim da je dobra ideja da slusate praznicnu pesmu dok citate ovaj post, tako da sam ubacila pesmu "Zvoncici". Mozda je detinjasta, ali hajde da budemo u duhu praznika.                               
Sigurno ste primetili novu, praznicnu pozadinu na blogu. Da li vam se svidja? Mislim da je ona stara svima dosadila, bilo je vreme za promenu.
Za pocetak, pokazacu vam neke kombinacije za zimski period koji nas ceka.

Meni se bas dopada ovaj duks, a vama? Ova kombinacija je bas lepa. Sat je presladak! <3 Ocena: 9
Ovde mi se sve svidja! Lance je preslatko, violinski kljuc! Majica je lepa, u praznicnom duhu. Tu je i balzam za usne, da nam usne ne bi ispucale. Ocena: 10

Cipele mi se mnogo svidjaju, a vama? Helanke su slatke, a tek nokti... <3

2015... Bas lepa kombinacija... Cipele su prelepe! ♥ Opet balzam! Ocena: 10
Da li vam se svidjaju ovi ukrasi koje sam stavila pored kombinacije?Helanke su lepe, kao i sve ostalo. Ocena: 8 Ovu ocenu sam dala zbog laka koji mi se ne svidja mnogo i cipela koje su mnogo lepe, ali u ovoj kombinaciji bi bile bolje da su druge boje.

Mnogo mi je zao sto moj grad nikada nije mnogo ukrasen pred zimske praznike. Samo je ukraseno po neko drvo sa lampicama i to je to. Dok u drugim zemljama i gradovima nije tako! :-(
Evo par slika kako su neki gradovi i kuce ukrasene.






























Nadam se da vam se slike svidjaju. Po meni su odlicne!!! ♥
To je to! <3
Nadam se da vam se post dopada!
Vidimo se!


5 коментара:

  1. Super post. Svidja mi se sto se tako trudis oko bloga, jednom ce postati poznat kao Zoranin, sigurno ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno!!! Mnogo sam ti zahvalna na ovako pozitivnom komentaru! Drago mi je sto tako mislis! ♥♥♥

      Избриши
  2. hej supeer post ,jako mi se sviđa ,sve je nekako u božićnom stilu ,i sve je happy pozitivna energija, i da samo da ti kažem sviđa mi se pozadina ,i da najbolja mi je ova kombinacija broj 3 ne znam zašto nekako mi se odmah dopala.heej odradila sam LAT pa ako slučajno imaš vremena posjeti me .i da ako nisi nominovana ,slobodno ga uradi jer ja te nominujem <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na divnim recima!!! ♥ Meni se, takodje, mnogo svidja treca kombinacija, slucajno sam zaboravila da napisem ocenu za nju, ali podrazumeva se 10. Pogledacu LAT post i hvala na nominaciji! Uradicu post.

      Избриши
    2. Izvini, nisam odmah razumela skracenicu, taj post sam uradila, ako zelis pogledaj. U svakom slucaju, hvala sto si me nominovala!!! <3

      Избриши