expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 1. новембар 2014.

Q&A

Evo ga obecan post!!! <3 Bilo je dosta pitanja i zadovoljna sam time! Sada, da pocnemo!

1. Koliko imas godina?
- Imam 13 godina, 30. decembra punim 14.
2. Odakle si?
- Iz Srbije.
3. Kad si napravila blog?
- Blog sam napravila 6. avgusta 2014. godine.
4. Omiljeni blogovi?
- Omiljeni blogovi su mi:
~ Tijana's diary
~ Teodora small world
~ Girls world
~ Natalijin kutak
5. Omiljeni pevac?
- Nemam omiljenog pevaca, a ni pevacicu.
6. Omiljeni bend?
- Nemam omiljeni bend, ali volim grupe kao sto su:
~ "Parni valjak"
~ "Plavi orkestar"
~ "Belo dugme"
7. Omiljena pesma?
- Omiljena pesma mi je "All of me" od pevaca John Legend.


8. Omiljeni glumac?
- Omiljeni glumac mi je Hju Grantom, a pored njega volim i Toma Kruza i Arlonda Svarcenegera.
9. Omiljena glumica?
- Omiljena glumica mi je Sandra Bullok, a pored nje volim i Christinu Appelgate i Dzuliju Roberts.
10. Omiljeni film?
- Najvise volim film "Dve nedelje za zaljubljivanje".
11. Omiljena serija?
- "Good luck Charlie", a volim i seriju "Kad lisce pada".
12. Omiljena knjiga?
- "Zato sto te volim", a pisac je Gijom Muso, takodje, volim i "Zov andjela", od istog pisca i "Nista nije vecno", od Sidni Seldon.
13. Imas li ljubimca?
- Imala sam ribice, ali sam ispraznila akvarijum jer su mi se nakupili puzevi, pa cu uskoro opet napuniti.
14. Kako ti se zove ljubimac?
-  Za jedan rodjendan sam dobila od kumova zlatnog retrivera, ali sam ga vratila nakon pet dana jer je to veliko kuce za stan. Bilo mi je mnogo zao zbog toga, ali sam morala! :-( Zvala se Azra.
15. Volis li pse?
- Obozavam! <3
13. Koja ti je omiljena rasa pasa?
- Omiljena rasa pasa mi je boo, maltezer i zlatni retriver.
16. Jesu li te ikad ismevali zbog tezine?
- Ne.
17. Da li volis Oreo!?
- Da.
18. Da li ukrasavas sobu za Novu godin, Bozic, Halloween?
- Ukrasavam za Novu godinu i Bozic, a za Halloween ne.
19. Da li slusas 1D?
- Ne, slusala sam pre.
20. Zasto kopiras TK-HR?
- Ako mislis na blog "Teen kreativci", Hrvatska, taj blog cak ni ne patim. Mislim da ne kopiram TH-HR, a mogu pitati i druge citaoce da vidim sta misle o tome jer ako je u pitanju ovaj blog, ne pratim ga.
21. Sta mislis o mom blogu (natalijinkutak.blogspot.com)?
- Tvoj blog je super! Pratim svaki tvoj post i super su! Recenzije su ti, takodje, dobre, ali mislim da u recenziji Baby lipsa (Mint Fresh), nisi dovoljno opisala proizvod. Sve ostalo mi se svidja! ♥

Nadam se da vam se post svidja! ♥



10 коментара:

  1. Jeejj lep Q&A ali sam malo tuzna jer nema mog bloga u omiljene:"(

    ОдговориИзбриши
  2. Soory tek sam sad primetila da se komentari pojavljuju posle odobrenja xDD

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post kao i svi ostali;)

    Pogledajte ovaj blog
    http://internetadventuress.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Blog je predobar!
    Ako zelis poseti moj blog i prijavi se. Hvala! :* ♥
    http://magicland6.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши