expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 8. новембар 2014.

Recenzija Coconut Caribbean Lip Balm

Kupila sam Coconut Caribbean Lip Balm i mogu vam reci da sam prezadovoljna!
Coconut ima veoma prijatan miris, kao sto sama rec kaze, na kokos. Meni se taj miris mnogo svidja!
Mnogo mi se dopada to sto je dugotrajan! Jedino mi se ne dopada to sto na usnama nema neku boju, samo daje mali sjaj.
Kutija je veoma zanimljiva i lepa.


Kada otvorite kutiju, mozete videti plavu boju, koja je veoma lepa, ali, kao sto sam vec rekla, ta boja se ne primecuje na usnama.


Pored ovog Lip Balma, postoje i sledeci:

Meni se po mirisu najvise dopao Coconut, ali i ostali su dobri.
Sve u svemu, Coconut nije los.
Moja ocena je 9, zbog toga sto se na usnama ne primecuje boja.
Da li vam se svidja post? Komentarisite o kojoj poznatoj licnosti bi ste voleli da pisem sutra u postu "Poznate licnosti".
Do sledeceg posta!


6 коментара:

  1. http://cool-teenage-world.blogspot.com/ Posetite moj blog! :)
    Odlican post :)

    ОдговориИзбриши
  2. Super kutija, a plava boja bi me iznenadila kad bi je otvorila. U tom primjeru bi bilo bolje, da se ne primjećuje na usnama ;) Inaće je veliki izbor balzama, bilo bi idealno isprobati sve. xx Maja
    - http://modern-muffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bilo bi super isprobati sve! XD Ja sam na drugoj slici prikazala kako izgleda unutra, ne razumem na sta tacno mislis. Poseticu tvoj blog. :-)

      Избриши
  3. http://worldarounyo.blogspot.com/
    Pogledaj molim te. I uclani se ukoliko ti nije tesko.XD
    P.S. svidja mi se post, lepo si opisila balzam. Pratim te, ali znacilo bi mi da i ti pratis mene..:*

    ОдговориИзбриши