expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 9. новембар 2014.

Poznate licnosti

Na redu je treci ovakav post! :-) Ako hocete i dalje da pisem postove sa ovom temom, treba da u komentarima napisete o kome zelite da pisem. Odlucila sam da u ovom postu pisem o Lani Del Rey.
Elizapet Grant, poznatija pod svojim imenom kao Lana Del Rey je rodjena 21.6.1986. godine. Ona je poznata autorka muzike i teksta koju sama izvodi.
Njeno scensko ime je kombinacija imena pokojne holivudske glumice Lane Tarner i Fordovog tipa automobila Del Rey. To ime je odabrao njen menadzerski tim.
Rodjena je u Njujorku, a odrastala je u Lejk Plesidu.
Cerka je milionera Roba Granta.






Zelela je da bude u bendu, ali njena izdavacka kuca je zelela da bude solo pevac, pa je tako i uradila.
Objavila je plocu 2010. godine pod nazivom "Kill Kill". Njen debi singl "Video Games/Blue Jeans" je objavila izdavacka kuca "Stranger Records", 2011. godine, a karte za njen koncert u Londonu su prodate za manje od pola sata.









Nadam se da vam se post dopada! ♥
Vidimo se!


10 коментара:

  1. Mozes li da se uclanis u moj blog beautybymasha.blogspot.com? Inace super post :))

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar ti je blog!Uclanila sam se SUPER JE!ako mozes i ti meni da se uclanis janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. i ja baš volim pesme lane dal ray! super ti je pozadina :))

    ОдговориИзбриши
  4. i da... možeš li da pogledaš moj blog i da mi kažeš šta misliš :)
    alldreamscometruexxx.blogspot.com

    ОдговориИзбриши