expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

петак, 31. октобар 2014.

Samopouzdanje

Devojcice cesto misle da im nedostaje samopouzdanja, i pored toga sto izgledaju samouvereno. Nesigurnost se najvise javlja u pubertetu. Nije nimalo prijatna i to sto se vecina osoba bori sa tim, ne znaci da se treba pomiriti sa tim!
Kako postati sugurnija u sebe?
Mnoge osobe koje imaju problem sa ovim ne znaju kako da se izbore sa tim. Nije lako pobediti nesigurnost, ali treba biti jak. Sigurnost se ne gradi preko noci, to je proces, a nisko samopouzdanje ne proizilazi iz cinjenice da si losija od drugih, vec iz cinjenice da tako razmisljas o sebi.
Ne budi toliko samokriticna!
Osobe koje nemaju samopouzdanje su mnogo samokriticne. To nije toliko dobro zato sto takve osobe samo lose stvari pricaju o sebi (ne treba se ni hvaliti sobom). Samokriticne osobe misle da ne znaju nista, da nisu lepe i privlacne, da nisu druzeljubive,... Tako se stvara ne samopouzdanje. Stanite ispred ogledala i nekoliko puta izgovorite naglas neku lepu misao o sebi. Pomoci ce da se osecate sigurnije!

UMESTO:
1. "Nisam dovoljno pametna za to!"
2. "Nikada necu uspeti da se izborim sa stresom!"
3. "Nemam dovoljno vremena za sve!"
4. "To je gubljenje vremena!"
5. "Nikada necu napredovati u ovome sto radim!"
6. "Necu uspeti"
7. "Niko ne zeli da prica sa mnom!"
8. "To nije moj posao!"
9. "Suvise je neizvesno!"
10. "Nikada necu biti najbolja!"
11. "Bolje da neko drugi to radi!"
12. "To je vec dovoljno dobro i bez mene!"
13. "Vec sam sve pokusala!"
14. "Nemam snage za to!"

RECI SEBI:
1. "Naucicu kako se to radi!"
2. "Pronaci cu nacin da se relaksiram i obedim!"
3. "Napravicu listu prioriteta i tako se organizovati!"
4. "Ulozicu vreme u nesto sto je zaista vredno!"
5. "Pokusacu sve dok ne uspem!"
6. "Pronaci cu nacin kako da uspem!"
7. "Obraticu se prva!"
8. "Bice mi drago da preuzmem odgovornost!"
9. "Rizikovacu! Ko ne reskira,taj ne dobija!"
10. "Ako ne probam nikada necu saznati!"
11. "Spremna sam da naucim nesto novo!"
12. "Probacu da saznam koliko sam dobra u ovome!"
13. "Naucila sam nesto iz svojih iskustava!"
14. "Ja hocu i mogu to da uradim!"
Ovo ce vam sigurno pomoci!
Ovaj post je po zelji Monster High Girl, nadam se da ce ti se svideti! ♥
Vasa,



2 коментара: