expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 16. новембар 2014.

Poznate licnosti

Dragi citaoci, evo jos jednog ovakvog posta. Odlucila sam da pisem o Martini Stoessel, koju predpostavljam, vecina vas zna.
Martina Alejandra Stoessel Muzlera je rodjena u Buenos Ajresu, u Argentini, 21.03.1997. godine. Poznata je pevacica, plesacica, glumica i model.
Proslavila se kao Violeta u istoimenoj seriji.






Ima starijeg brata koji se zove Francisco. On je od nje stariji godinu dana.
Martina zna da svira klavir.
Pocetkom aprila 2012. godine spot za pesmu "En mi mundo" je bio postavljen na Dizni kanalu.


Pozajmila je svoj glas za lik Carrie u filmu "Monsters University".
Ona peva pesme "Libre soy" i "All'Alba sogero" koje su spanska i italijanska verzija pesme "Let it go".
To je to za ovaj post.
Vidimo se!



2 коментара:

  1. Post nije loš, ali prekratak. Mogla si da ubaciš još informacija :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala. Znam da je post trebao biti duzi, ali nisam mogla da nadjem vise infornacija. Potrudila sam se da nadjem vise informacija, ali nisam uspela. Jedino sto sam trebala da dodam je da je 2012. godine osvojila nagradu za ulogu u seriji "Violetta". Zao mi je sto je post kratak, obecavam da ce sledeci put biti duzi. ♥

    ОдговориИзбриши