expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 2. новембар 2014.

Poznate licnosti

Evo ga drugi post pod nazivom "Poznate licnosi", koji ce od sada izlaziti svake nedjelje! Vi cete birati o koji poznatim licnostima cu pisati. Da pocnemo!
Ross Shor Lynch je rodjen 29. decembra 1995. godine u Koloradu. On je americki glumac, pevac, plesac i instrumentalista.
Svira gitaru u grupi R5 sa svojom bracom, sestrom i drugom. Neki od njegovih hitova su: "Pass Me By", "Billion Hits", "Double Take", "Heartbeat", "Not a love song", "I think about you".





Najpoznatiji je po ulozi Ostina Muna u seriji "Ostin and Ally".

 Proslavio se i u ulozi Brejdlija u filmu "Teen beach movie".






Poslednja slika sve govori.
Do sledeceg posta!





4 коментара:

  1. Ross , moj omiljeni :-) Mozes li posetiti moj blog katherinefashion24.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se svidja post! :-) Poseticu tvo blog, a ti se uclani u moj blog ako ti se svidja. Ako imas zelju za sledeci ovakav post (o kojoj poznatoj licnosti da pisem), napisi u komentaru!

      Избриши
    2. Prosto ga obozavam!

      Poseti moj blog, ako zelis: http://tinejdzerskikuta.blogspot.com/

      Избриши
  2. Drago mi je da sam uspela da te usrecim ovim postom! :-) Pogledacu tvoj blog. Ako zelis, napisi u komentaru zelju o kojoj poznatoj licnosti da pisem.

    ОдговориИзбриши