expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

недеља, 8. фебруар 2015.

Natini i Andjelini saveti: sta raditi na Dan zaljubljenih bez decka?

Ovo je zajednicki post. Pisem post sa Natalijom Kopanjom (Natalijin kutak). Posetite Natin blog i prokomentarisite ovaj post. Uclanite se u njega ako zelite! ♥
S obzirom na to da nemam decka, mogu vam dati neke savete o ovoj temi.
Nemate decka za Dan zaljubljenih?!
Da li zbog toga treba udarati glavom o zid? Naravno da ne treba! Nije smak sveta ako nemate decka na taj dan. Nije sve palo u vodu.
1. Prijateljice se hvale sto idu sa deckom u setnju
Pa sta! Neka se one hvale, to je njihova stvar. Ne treba vama da bude zao sto vi nemate decka na taj dan, pa cete biti sami. Ne treba vama da bude krivo zbog toga i da se osecate kao odbacena osoba. Sigurno niste jedini koji nemaju decka, i to bas tada! Nemojte biti ljubomorni na nju.
2. Izadjite u bioskop
Na primer, mogli biste da odete u bioskop na neki dobar film. Ako bas tugujete sto pored sebe nemate decka, onda nemojte gledati neki romantican. Neka to bude neki akcioni film, zavisi od toga sta se daje u bioskopu. Preporucujem vam samo da kupite kokice, zavalite se u fotelju i UZIVATE!!! ☺
Takodje, mozete napraviti i kucni bioskop. Pozovite par drugarica, ukoliko su slobodne to vece i zajedno odgledajte neki film koji se daje na televiziji ili da iznajmite neki film koji vase drugarice i vi volite. Preporucujem film "Zacarana suma" ili "Grdana" ili koji vi vec hocete.



3. Prosetajte
Sigurno se film u bioskopu daje uvece, pa vi u toku dana malo prosetajte. Izadjite sa drugaricom ili porodicom. Kako god vi zelite! Nemojte biti ljubomorni ako setajuci vidite neki srecno zaljubljeni par!



4. Procitajte neku knjigu
Tokom dana mozete citati neku knjigu. Neku vama lepu i zabavnu, pa cak mozda i romanticnu. Preporucujem "Zov andjela", "Nista nije vecno", "Ilustrovana mama",... Mozete pogledati jos neke u starijim postovima gde sam pisala o knjigama.



5. Nije smak sveta
Nemojte dizati veliku frku oko Dana zaljubljenih ukoliko nemate decka. Nemojte se osecati usamljenom ili tuznom. Prihvatite to kao i svaki drugi dan! To vam je moja preporuka, ja cu se toga pridrzavati. Ako nemam decka, to za mene nije znacajan dan. Poslusajte ovaj savet!
Obavezno posetite i Natalijin blog i pogledajte ova post! ♥
Nadam se da vam se i moj i njen post dopao! ♥
Voli vas vasa...




13 коментара:

  1. Sjajan post! Odakle ti samo ideja za njega xD

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Hahahahahaha, pa odakle? Hahahaahhahahahahaah, naravno tvoja, hahaahaha XD!!! ♥

      Избриши
  2. Najbolji post.Pošto i ja pripadam vašoj grupi.mi smo Forever Alone .Jeej.Inače kod nas bioskop je u renoviranju,pato otpada .A i nemam nek zanimljive knjige u svojoj kućnoj biblioteci.Meni ipak ostaje da čitam blogove ili da prošetam. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahahaha, razumes nas hahahahaah xD! Dobro, onda mozes napraviti kucni bioskop. Lepa ideja!

      Избриши
  3. ee paa hvaala za ideeje, odliičan post :D
    http://littlethings999.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. GENIJALAN POST(pozdravljam Emmu ako ovo cita xd)
    Bas ste dobru temu izabrale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li si najbolje razumela, ovo je Natin i moj zajednicki post, a ne Emmin i moj. Ako zelis da pogledas Emmin i moj, onda pogledaj predhodni post! ♥

      Избриши
  5. Super predlozi!
    Ja cu napraviti kucni bioskop sa drugaricama. Dobro cemo se isplakati uz film ,,Tri metra iznad neba,,.♥♥♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. stvarno si odlično odradila ovaj post ,moraću da odem vidjeti i natin blog ,ali nego slažem se u svemu što si ovdje napisala ali stvarno ,Bože moj nije smak svijeta ako nemamo momka,uvijek ima dobrih rješenja i za takve situacije :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    (izvini ako su mi ovi komentari kratki to je jer žurim a moram da ti ostavim barem nešto ovjde )
    -emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema veze sto su ti kratki komentari, meni je i ovo dovoljno! Hvala! Takodje mislim da nije smak sveta ako neko nema decka na taj dan!

      Избриши