expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Странице

субота, 7. фебруар 2015.

Da li lavovi kijaju?

Hey! ♥
Danas pisem post sa Emmom Malik (iCat). Pisemo o temi koja je navedena u naslovu. Ovo je vrsta zajednickog posta, to jest, Collab post. ♥ Ako do sada niste posetili Emin blog, ucinite to sada i pogledajte i na njenom blogu ovaj post!
~ Da li lavovi kijaju?
Hahahahahahaha, zanimljivo pitanje, kao i sama tema koju je osmislila Ema. Mislim da kijaju. Valjda sve zivotinje kijaju. HAHAHAAHAHAHAH XD! Tako da valjda i lavovi kijaju. Samo sto mislim da je to kijanje malo cudno. Mozda je tiho, ali s obzirom da su u pitanju lavovi, pre bih rekla da je veoma glasno. ☺ Ne znam, mozda i nisam u pravu. To je moje misljenje. Hahahahaah XD!!! ☺



 ~ Top 5 blogova
Ima dosta blogova koje volim, ali moram da izdvojim samo 5. Tako da, evo liste:
1. iCat 
Ovaj blog mnogo volim jer je originalan. Emini postovi su vrlo originalni i zanimljivi. Ona pise o necemu o cemu niko drugi ne pise na veoma interesantan nacin i to mi se svidja jer je to originalnost. Cesto se dopisujemo preko Hangoutsa i stvarno mi je lepo da provodim vreme dopisujuci se sa njom. Stvarno je dobra osoba i voli da pomaze drugima. Tako je meni pomogla kada mi je trebala muzika na blogu. Objavila je post na svom blogu o tome. ♥
2.  Sandra's life
Ovaj blog mi se mnogo dopada. Postovi su veoma zanimljivi! Zadnji post je odlican! XD Takodje, cesto se i sa Sandrom dopisujem i bas je duhovita.
3. Be Yourself
 Blog je super! Volim da citam postove. Sada imaju i novi postovi o sveu devojaka, "Mali saveti za devojke" i to mnogo volim. Saveti su odlicni. Takodje, volim i romane koje Jelena sama pise, bas ima talenta za to. Ima i chat na blogu i to bas volim! XD
4. Natalijin kutak
Bas volim ovaj blog. Volim kada pise o favoritima meseca ili kada pise o dozivljajima iz skole, pa svadje... Hahahaahah XD! Imamo slican ukus za muziku sto mi se jako dopada!
5. Girl's world
Iako se ovaj blog nalazi na zadnjem mestu ove top liste, ne znaci da je najmanje vredan! ♥ Volim ovaj blog jer Sana pise odlicne postove! trudi se oko bloga, kao i svi ostali na ovoj top listi i to mi se dopada! Medjutim, zao mi je sto ce malo pauzirati sa radom, ali vi kada pogledate ovaj post komentarisite joj blog i pruzite joj podrsku, mozda ce se ipak odluciti da ne pauzira! Mislim da joj je blog odlican i da ne treba da pauzira.
~ 15 fact about me
1. Opsednuta sam blogom i blogovanjem
2. Sve sam vise opsednutija Hangoutsom
3. Ne volim da ucim fiziku
4. Jedan od omiljenih predmeta mi je srpski, a volim i biologiju jer mi razredna predaje XD
5. Najlepsi slatkis: MILKA SA LESNICIMA, a takodje volim i medeno srce
6. Imam najbolju drugaricu Andjelu Miljkovic (Stay Beautiful)
7. Imam tri godine mladju sestru Anju (Anja's magical world)
8. Treniram odbojku
9. Idem u muzicku skolu i sviram violinu XD
10. Volim kada dobijem pozitivan komentar na blogu ili novog citaoca
11. Odlican sam djak
12. Volim da provodim vreme na komu, pogotovo od kada imam blog ♥
13. Volim da citam tudje blogove
14. Omiljeni casopis mi je HEJ!
15. U slobodno vreme volim da citam knjige (mislim da to svi znate, ali nema veze ☺)



To je to! Nadam se da vam se dopada post i obavezno posetite i Emin blog i ostavite komentar!!! ♥



22 коментара:

  1. Haha i ja mislim da kisu,superiskaaa post.Svidjaa mi se jakoo.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako zanimljiv post! I ja mislim da kijajauXD♥♥♥

    http://beautytipsbymt.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Dobra ideja za post :D I ja mislim da lavovi kijaju haha, mislim logično je jer su živa bića a verovatno sva živa bića nadražuju neke bakterije koje im dospu do nosne duplje hahahaha :D koji sam biologičar :')
    Sad si mi dala dobre predloge za blogove koje bih mogla da pratimm, hvala ti! :D

    girlyworld07.blogspot.com
    - Danijela

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Ja takođe obožavam medeno srce i čokoladu(milkinu, naravno, hahah) Što se tiče lavova i kijanje hahah, veoma zanimljivo pitanje
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nice post dear!
    I'm following you , kindly follow back
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Nice post dear!
    I'm following you , kindly follow back
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. I ja mislim da kijaju jer su vrsta mačka,a videla sam da mačke kijaju.A nalazim se na top listi aaa. ^O^

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da se nalazis na toj listi, zasluzila si, hehehe XD!!! ♥♥♥ Kijaju sigurno.

      Избриши
  8. Imas odlican blog i drago mi je sto sam te nasla preko Emme. Ja sam malo nova ovdje na bloggeru jer sam prije bila na blogger.ba al sam dosl. ovamo pa zbog raznih stvari i drago mi je jer ovdje se stvarno nalaze najbolji blogovi kao sto je tvoj. Kao sto sam vec rekla kod Emme ja mislim da lavovi kihaju i da im je to neka stisana rika. Drago mi je kaj ovdje kod tebe vidim mnostvo novih blogova koje mogu posjetit jer i ja obozavam blogere i blogovanje hehe i faktovi su ti veoma zanimljivi i ja volim citati :)
    Pa posjeti i mene tu i tamo http://zivotjeputovanje.blogspot.com/?m=1
    -Helena

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Helena na ovako lepom i pozitivnom komentaru!!! ♥ Lavovi sigurno kijaju! Moguce da je to tiha rika, valjda jeste i ja isto mislim. Hvala!!! ♥♥♥
      Poseticu tvoj blog!

      Избриши
  9. heej ,hahah xd napokon da i ja komentariše,jooj sinoć sam ranije zapsala,bila sam loše volje ,stvarno jesam ,pogoršalo se sinoć...mogla bi biti moj psihijatar na kratko ,da ti se ispovjedam haha xd... nego željela sam da kažem da je meni ovo sve bilo presmiješno ,stvarno si odlično odradila ovu temu,(iskreno bojala sam se kako ćeš me shvatiti) ali na kraju bolje si to odradila nego ja haha mislim da mi je ovo jedan od najpopularnijih postova ti kako god hoćeš hahaha xd, nego imam ja mnogo toga reći naa ovo voliš biologiju ,haha (nemoj ovaj nastavak shavatiti previše ozbiljno ) ja je mrzim odmah na početku srednje dobila sam 2 i to uradila sve i dobila 2 ,jer ova moja traži sve preopširno,faktički cijelu knjigu traži aaj bože najgore od svega učimo baje i paukove a ja ih se luuuđački bojim hahah xd ,a ovo za fiziku ja volim učiti fiziku samo što nikad ništa ne naučim hahah xd ali većina činjenica je ista kao i ja ... a vezano za lavove mi smo to utvrdile da kišu hahahaha xd :P okej a sad nemam više ništa da kažem ,(ne znam izgubila sam svu inspiraciju ,a bila sam puna komentara ,jooj Bože ,hej izvini ja ću se vratiti kada se sjetim za šta sam ti htjela još šta komentarisati okeej? nemoj se ljutiti :D <3333

    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    (i da jako mi se sviđa ovaj post <3 stvarno si ga odlično odradila)
    -emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopada kako sam napisala post!!! Tvoj post je, takodje super i to sam ti i komentarisala!!! ♥ Jadna ti pored takve nastavnice biologije! Iz fizike smo slican slucaj, hahah XD!!! Zato sto ja kada napokon odlucim da ucim, nikad ne naucim!

      Избриши
  10. Hello Dear ! This post is great! :) You have an amazing blog ! :)
    Maybe we can follow each other ? :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Hahahahha, jako zanimljivo pitanje! Odličan post!
    free01time.blogspot.com

    ОдговориИзбриши